نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور:

انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود

نیکزاد گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود.
کد خبر: ۵۶۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۰ - 29January 2023

انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی نیکزاد» نایب رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه علنی مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به فرارسیدن دهه فجر ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی بزرگترین نقطه عطف تاریخ ایران پس از پذیرش اسلام بود. این انقلاب شکوهمند با رهبری دو امام حکیم، فرزانه و مقتدر، ملت ایران را در سایه وحدت کلمه از ذلت و خواری به اوج عزت و اقتدار رسانید که خداوند را بابت این نعمت بزرگ شاکر هستیم.

نیکزاد افزود: شکر این نعمت بزرگ در حفظ اصول و ارزش‌های انقلابی است. حکمرانی برآمده از انقلاب اسلامی الگویی بی بدیل است و مردم سالاری دینی سازوکاری کامل و حقیقی‌تر از دموکراسی لیبرالیستی است. انقلاب اسلامی در ۴۴ سال گذشته ثابت کرده است مردم مدار و دین محور و بدون وابستگی به شرق و غرب نه تنها می‌توان در برابر ابهت پوشالی و استکباری ایستادگی کرد، بلکه می‌توان بسیاری از قله‌ها را فتح کرد و در مسیر سایر قله‌ها با شتاب و سرعت در حرکت بود.

ادامه مسیر انقلاب نیازمند نظریه‌پردازی و واژه‌پردازی جدیدی نیست

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی همانگونه که در بیانیه گام دوم تصریح شده بدون خیانت به آرمان‌هایش در برابر همه وسوسه‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند، از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده است. ادامه مسیر انقلاب نیز نیازمند نظریه پردازی و واژه پردازی جدیدی نیست بلکه محتاج بازگشت به همان شعارهای اصیل است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم بر همان عهدی که با امام و رهبر خود بسته اند همچنان استوار هستند و این مسئولین هستند که باید در خود تغییر ایجاد کنند.

نیکزاد عنوان کرد: برای طراحی حکمرانی آینده نیازی به پشیمان شدن از شعارهای اصیل انقلاب نیست، بلکه مسیر مورد نیاز بازگشت و رأفت آگاهانه به ارزش‌های سال ۵۷ است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار