سردار منتظرالمهدی مطرح کرد؛

تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی‌منت به شهروندان/ اهتمام ویژه به آمدوشد‌های جاده‌ای و مباحث ترافیکی داریم

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا با اشاره به ابلاغ تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور در راستای تسریع و تسهیل خدمت بی منت به شهروندان، گفت: رفع مشکلات، معضلات انتظامی و امنیتی و توجه ویژه به آمدوشد‌های جاده‌ای و مباحث ترافیکی از اولویت‌های مهم فراجا به شمار می‌آید.
کد خبر: ۵۷۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۶ - 01February 2023

تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی‌منت به شهروندان/ اهتمام ویژه به آمدوشد‌های جاده‌ای و مباحث ترافیکی داریمبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمدسعید منتظرالمهدی» در اولین نشست فصلی فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی فراجا که با حضور رئیس پلیس کشور «سردار رادان» و فرماندهان، معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی فراجا، فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان ها، فرماندهان مرزبانی و یگان‌های ویژه در ستاد فراجا (ارتباط تصویری) همزمان با ۲۴۲ مقر انتظامی در سراسر کشور برگزار شد؛ اهداف برگزاری نشست را تبیین کرد.

وی با اشاره به جهت گیری‌های لازم با نگرش به ماه‌های پیش رو گفت: این نشست به منظور تدوین، تبیین و ابلاغ تدابیر فرمانده کل انتظامی کشور و جهت گیری‌های لازم با نگرش به ماه‌های پیش رو مبتنی بر برآورد‌های اجتماعی و اطلاعاتی برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمت بی منت به شهروندان برگزار شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فراجا در ادامه بیان داشت: یکی از تدابیر مهم فرمانده کل انتظامی در این خصوص رفع مشکلات و معضلات انتظامی و امنیتی و توجه ویژه به آمدوشد‌های جاده‌ای و مباحث ترافیکی بوده است.

سردار منتظرالمهدی تصریح کرد: سردار رادان در این نشست توجه ویژه به معیشت، منزلت و صیانت سازمانی و بصیرت دینی کارکنان را مورد تاکید قرار داد.

گفتنی است این نشست روز چهارشنبه همزمان با آغازین روز دهه مبارک فجر در ستاد فرماندهی انتظامی کل کشور برگزار شد.

انتهای پیام/۹۳۳

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار