۴۴ سال افتخار/ نماینده ولی فقیه در مازندران:

توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه آسیب زدایی می‌کند

آیت الله «محمدی لائینی» بر لزوم توسعه فعالیت‌های قرآنی در جامعه تاکید کرد و گفت: توسعه فرهنگ قرآنی آسیب زدایی می‌کند.
کد خبر: ۵۷۰۹۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲ - 02February 2023

توسعه فرهنگ قرآنی باعث آسیب زدایی در جامعه می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی شهرستان نوشهر، ضمن تبریک ایام بیض و سالروز خجسته میلاد امیرالمومنان (ع)، اظهار داشت: از بهترین کار‌هایی که در چنین ایامی می‌توان انجام داد کار قرآنی است که کاملا با هدف امامان و هدف انقلاب اسلامی هماهنگ است.

وی با اظهار خرسندی از تشکیل ششمین جلسه شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان نوشهر افزود: این شهرستان از شهر‌هایی است که اعتقادات دینی و قرآنی و نگاه قرآنی دینی و ولایی در آن بسیار چشمگیر است.

امام جمعه ساری با اشاره به آسیب‌های موجود در کشور گفت: باید بگوئیم که هر جا فرهنگ قرآنی باشد از این مسائل خبری نیست.

آیت الله محمدی لائینی با اشاره به اینکه دستگیر شدگان در اغتشاشات اصلا نمی‌دانستند نماز و قرآن چیست، بیان کرد: اگر جامعه و کشور بخواهد عوض شود باید قرآن در جامعه نهادینه شود، بنابراین وقتی جلسه قرآنی برگزار می‌کنیم یعنی اساسی‌ترین کار را برای رشد یک جامعه انجام می‌دهیم و هر چقدر که اینجا هزینه کنیم هزینه نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر اینکه زیرساخت فعالیت‌های قرآنی را باید جدی بگیریم، اذعان داشت: اگر بخواهیم در استان جریان تفسیر شکل بگیرد خوب است، همچنین علاوه بر آن، حداقل پنج جلسه تفسیر قرآن در مساجد به‌صورت هفتگی با مدت زمان کوتاه برگزار شود.

آیت الله «محمدی لائینی» با بیان اینکه طراحی و کار کردن روی سند توسعه فعالیت‌های قرآنی در نوشهر مورد انتظار ماست، عنوان کرد: امیدواریم شاهد گسترده شدن فعالیت‌های قرآنی باشیم و این دستور رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید ۱۰ میلیون حافظ قرآن داشته باشیم روی زمین نماند، به قرآن توجه کنیم تا قرآن هم به ما توجه کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار