درگیری شدید در اریحا میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به اریحا در کرانه باختری و درگیری شدید میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینی خبر می دهند.
کد خبر: ۵۷۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 04February 2023

درگیری شدید در اریحا میان نظامیان صهیونیست و مبارزان فلسطینیبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، نظامیان رژیم صهیونیستی به یورش های خود به مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی به محله العباسیه در شهرک سلوان در قدس اشغالی حمله ور شدند.

همزمان منابع فلسطینی از تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت خودرویی در خیابان بیگن در جنوب قدس اشغالی هم خبر دادند.

حمله ور شدن نظامیان صهیونیست به اردوگاه عقبه جبر در اریحا در کرانه باختری

نظامیان رژیم صهیونیستی منزلی را در اردوگاه عقبه جبر در اریحا به محاصره خود درآوردند.

این منابع از زخمی شدن ۵ فلسطینی که حال دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است در جریان یورش نظامیان صهیونیست به این اردوگاه هم خبر دادند.

نظامیان رژیم صهیونیستی از طریق بلندگو از  فلسطینی ها می خواهند که خود را تسلیم کنند و مبارزان فلسطینی با تیراندازی پاسخ می دهند. درگیری های شدید جریان دارد.

یک رسانه عبری گزارش داد: درگیری های شدیدی در اریحا هم اکنون جریان دارد و نظامیان صهیونیست منزلی را محاصره کرده اند.

به دنبال این تحولات نظامیان صهیونیست ورودی اردوگاه عقبه جبر در اریحا را بستند و تجهیزات نظامی گسترده ای به منطقه آورده اند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در بیت فوریک در شرق شهر نابلس تیراندازی کردند.

همچنین مبارزان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب جنین آتش گشودند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس به نشانه حمایت از مسجد الاقصی و مقاومت فلسطین تجمعی را در منطقه غرب شهر غزه برگزار کرد.

حازم قاسم: مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست

حازم قاسم سخنگوی حماس طی نطقی در این مراسم تاکید کرد که نظامیان اسرائیلی با ارتکاب تجاوزات و جنایاتشان در کرانه باختری و قدس اشغالی باعث خیزش خونین و گسترده تمامی قشرها و طیف های ملت فلسطین در سراسر سرزمین های اشغالی خواهند شد.

وی با اشاره به ادامه نبرد شمشیر بیت المقدس برای دفاع از مسجد الاقصی، یادآور شد که مقاومت در غزه همچنان مترصد اوضاع و رخدادهاست.

قاسم با بیان اینکه مبارزان کتائب عزالدین قسام، شاخه نظامی حماس بسان دژی مستحکم از فلسطینیان ساکن کرانه باختری صیانت می کنند، یادآور شد که مقاومت حامی آرمان عادلانه اسرای فلسطینی است.

این در حالی است که روز گذشته وزارت بهداشت فلسطین در گزارشی اعلام کرد که در سال گذشته ۲۲۴ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار