سرپرست دفتر دفاع‌پرس در قم نامزد بخش یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر شد

سرپرست دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان قم، نامزد بخش یادداشت هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان شد.
کد خبر: ۵۷۱۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ - 07February 2023

سرپرست دفتر دفاع‌پرس در قم نامزد بخش یادداشت جشنواره رسانه‌ای ابوذر شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر امروز با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن همایش تالار مرکزی شهر برگزار شد.

بر اساس اعلام دبیر جشنواره رسانه‌ای ابوذر، ۵۷۹ اثر از سوی ۱۳۰ تن از خبرنگاران و فعالان رسانه به دبیرخانه جشنواره ابوذر قم ارسال شده بود.

در بخش ویژه این جشنواره که با موضوع برگزاری کنگره شهدای استان قم مرتبط بود، فاطمه جمال زاده از خبرگزاری فارس، صغری خیل فرهنگ از روزنامه جوان، حسن پیروزمنش از خبرگزاری دانشجو، سمیه حاجی احمدی از خبرگزاری صدا و سیما، محمد توکلی از مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و احمد زین العابدین از معاونت فضای مجازی صدا و سیما حائز رتبه‌های برتر شدند.

در بخش جان فدا نیز که ذیل جشنواره با موضوع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، مهدی کاظمی از رادیو معارف، عاطفه حردانی از خبرگزاری بسیج، زهره بیادی از صدا و سیما، اسماعیل فخری زاده از معاونت فضای مجازی صدا و سیما، احمد غفاری مسئول رسانه‌ای دفتر آیت الله مکارم شیرازی، زهره نعلبندی از روزنامه شاخه سبز و امین لادن از گروه هنری ساحر عنوان‌های برتر را کسب کردند.

برگزیدگان بخش گزارش مکتوب این جشنواره نیز شامل وجیهه غلامحسین زاده از پایگاه خبری شهر بیست به عنوان نفر اول و یونس عزیزی از خبرگزاری کتاب ایران و اصغر شهبازی از خبرگزاری ایرنا به عنوان سوم مشترک این بخش معرفی شدند.

اعظم ربانی از خبرگزاری فارس، مرتضی سعیدی از خبرگزاری حوزه و مهدی هواسی از پایگاه خبری قم‌نا به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم بخش مصاحبه شدند.

برگزیدگان بخش تیتر این جشنواره نیز شامل محمد جهانگیریان از خبرگزاری ایرنا رتبه اول، فاطمه سادات محمدی از پایگاه خبری آستان بهارستان رتبه دوم و وحید حاج سعیدی از روزنامه گویه به عنوان رتبه سوم بودند.

این جشنواره در بخش یادداشت نیز ۶ نامزد از جمله ابوالفضل بمانی سرپرست دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان قم داشت که سه نفر اول به نام‌های علی علیزاده از خبرگزاری حوزه رتبه اول، محمد حسین کتابی از خبرگزاری رسا رتبه دوم و حسن شیخ حائری از خبرگزاری فارس رتبه سوم مورد تجلیل قرار گرفتند.

سید محمد برقعی از پایگاه اطلاع رسانی قمنا، احسان قنبریان از خبرگزاری حوزه و نعیمه خشنودیان از خبرگزاری صدا و سیما نیز برگزیدگان بخش اینفو و موشن گرافی این جشنواره بودند.

در بخش گزارش ویدئویی نیز زهره بیادی، شیما کرمیانی و فاطمه آقامحمدی هر سه از خبرگزاری صدا و سیما به ترتیب حائز عنوان‌های اول تا سوم شدند.

در مراسم فوق، ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سردار مهدی کبیری پور جانشین فرماندهی سپاه استان قم، مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نهاد کتابخانه‌های عمومی استان، یکی از اعضای شورای اسلامی شهر، مدیر و اعضای خانه مطبوعات قم، علی اکبر خوشگفتار مقدم رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان، داود شمس مسئول بسیج رسانه قم و مدیران خبرگزاری‌ها، مطبوعات و پایگاه‌های خبری استان قم حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار