۴۴ سال افتخار/ بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت دهه فجر؛

۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت دهه فجر و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۷۲۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰ - 09February 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت دهه فجر و راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«وَلَا یَطَئُونَ مَوْطِئًا یَغِیظُ الْکُفَّارَ وَلَا یَنَالُونَ مِنْ عَدُوٍّ نَیْلًا إِلَّا کُتِبَ لَهُمْ بِهِ عَمَلٌ صَالِحٌ». (توبه-۱۲۰)

(مسلمانان) هیچ قدمی در جایی که کفار را خشمگین کند ننهند و هیچ دستبردی به دشمنان نرسانند جز آنکه در مقابل هر یک از این رنج و آلام، عمل صالحی در نامه اعمالشان نوشته شود.

روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است؛ مظهر اقتدار ملت ایران است.امام خامنه‌ای «مدظله العالی»

به لطف الهی در آستانه چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (رحمت الله علیه) رسیدیم، که این روز را سرآغاز پیروزی ملت ایران بر مستکبران و غارتگران، سرآغاز برچیده شدن دستگاه ستمگری طاغوتیان، سرآغاز حکومت اللَّه بر جهان و سرآغاز برافراشته شدن پرچم عدالت اسلامی و بیداری مستضعفان نامیدند.

به روح مطهر و ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم و یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب و دفاع مقدس و شهیدان والامقام عرصه امنیت و سلامت و دفاع از حریم اهلبیت علیهم السلام را گرامی می‌داریم که هرکدام با خون خویش این شجره طیبه را سیرآب نمودند، اگر آن ققنوس‌ها سوختند، هزاران ققنوس از خاکستر آنان برخاست.

چهل و چهارمین سالگرد فجر پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی جشن می‌گیریم، که نهال نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز به درختی تناور تبدیل گشته و علی رغم توطئه‌های شوم دشمنان شاهد شکوفایی این شجره طیبه هستیم، که الگوی مستضعفان و آزادیخواهان جهان شده است و چه بسیار خونخوارانی که خواستند این انقلاب به ثمر نرسد، ولی همه آن‌ها به مدد الهی به زباله دان تاریخ پیوستند.

در ماه‌های اخیر شاهد فتنه دیگری از جبهه کفر در قالب جنگ ترکیبی پیچیده با استفاده از ابزار گوناگون رسانه‌ای و تبلیغاتی و شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی بودیم، که بر اساس خطای محاسباتی و توهمات دشمنان شکل گرفت، ولی تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت و وفاداری آحاد ملت بزرگ ایران نسبت به آرمان‌های انقلاب اسلامی، نقشه شوم دشمن را نقش برآب کرد و برگ دیگری بر کارنامه شکست‌های جبهه کفر و نفاق افزود.

ما پاسداران و بسیجیان و رزمندگان استان چهارمحال و بختیاری با تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر، برای انجام مأموریت‌های محوله در راستای حفظ انقلاب و د ستاورد‌های ارزشمند آن جان می‌دهیم و خدمت رسانی به آحاد مردم بویژه در عرصه‌های محرومیت زدایی را افتخار خود می‌دانیم و آن را نعمتی از جانب خداوند می‌شماریم که بر ما ارزانی داشته است.

در پایان از غیور مردان و شیرزنان ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری که همیشه خاری در چشم دشمنان بودید، دعوت می‌کنیم با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ۲۲ بهمن خاک پایتان را توتیای دیدگانمان کنید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار