برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده اداره‌کل تبلیغات اسلامی در مهدیه رشت

همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، جشن انقلاب با حضور خانواده اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در مهدیه رشت برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۷ - 09February 2023

برگزاری جشن انقلاب با حضور خانواده اداره‌کل تبلیغات اسلامی گیلان در مهدیه رشتبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، جشن انقلاب همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با حضور خانواده اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان گیلان در مهدیه رشت برگزار شد.

حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان در این مراسم با اشاره به ماهیت و رویکرد دینی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، اظهار داشت: تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در همین مهدیه‌ها و فضا‌های معنوی، شکل گرفت و تداوم یافت.

مهدوی با تاکید بر اینکه ۲۲ بهمن به راستی از ایام‌الله است و باید این روز را به دلیل بروز و ظهور حاکمیت خداوند به یاد سپرد و فراموش نکرد، تصریح کرد: ۲۲ بهمن روزی تاریخی و از ایام‌الله محسوب می‌شود، چون اراده یک ملت، برای شکل‌گیری حکومت اسلامی و عدالت محور تحقق پیدا کرد.

وی به چپاول منابع و ثروت‌های ملت ایران از سوی کشور‌های استعماری اروپایی و همچنین آمریکای جنایتکار، در دوره ۳۰۰ ساله تاریخ کشور، اشاره و خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به رهبری خمینی کبیر، تاریکی و ظلمت را به نور و روشنایی تبدیل و کشور را از وابستگی محض، به خوداتکایی و خودکفایی هدایت کرد.

در این مراسم همچنین گروه سرود منادیان بصیرت به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر، دو سرود انقلابی را برای حاضران اجرا کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها