فرمانده نیروی زمینی ارتش:

تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا با هواپیما‌های ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شد

امیر حیدری گفت: تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با یک فروند هواپیمای ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش و دو فروند هواپیمای ایلوشین سپاه به کشور ترکیه اعزام شد.
کد خبر: ۵۷۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۸ - 09February 2023

تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا با هواپیما‌های ارتش و سپاه به ترکیه ارسال شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: در پی وقوع زلزله مهیب در مناطقی از کشور ترکیه و بنا به درخواست مسئولان این کشور، تجهیزات بیمارستان سیار ۵۰ تختخوابی نزاجا به همراه ۷۰ نفر کادر درمانی و امدادی با یک فروند هواپیمای ۷۴۷ نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و دو فروند هواپیمای ایلوشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به منظور امدادرسانی در حوزه پزشکی از مقصد پایگاه شهید لشگری مهرآباد به کشور ترکیه اعزام شد.

وی افزود: این بیمارستان ۵۰ تختخوابی که در سریعترین زمان ممکن در مناطق زلزله زده ترکیه برپا خواهد شد، شامل بخش‌های مختلف اورژانس، اتاق عمل، داروخانه، آزمایشگاه و... است که ۷۰ نفر از کادر درمان متشکل از پزشکان جراحی، ارتوپدی، کودکان، عفونی، طب اورژانس، کادر پرستاری و مامایی و اتاق عمل به ارائه خدمات پزشکی در آن خواهند پرداخت.

فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: نیروی زمینی ارتش همچنین در ادامه روند امداد رسانی و خدمات پزشکی به مردم زلزله زده شهرستان خوی از اولین ساعات وقوع این حادثه، یک بیمارستان سیار مجهز و با کادر درمانی مجرب به منظور ارائه خدمات پزشکی برای هموطنان عزیز در این شهرستان برپا کرد که تا کنون خدمات ارزنده‌ای را ارائه کرد و تا پایان ماموریت نیز در کنار مردم خواهد بود.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها