۴۴ سال افتخار/ توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان؛

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های زنجان اعلام شد

مسیر‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر‌های زنجان توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در زنجان اعلام شد.
کد خبر: ۵۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶ - 10February 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان طی اطلاعیه‌ای مسیرهای راهپیمایی در زنجان را اعلام و از مردم همیشه در صحنه زنجان خواست بار دیگر با حضور در راهپیمایی مشت محکمی به دهان دشمنان و یاوه‌گویان بزنند.

در شهرستان و شهر زنجان دو مسیر برای راهپیمایی ۲۲ بهمن در نظر گرفته شده است مسیر نخست از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و مسیر دوم از میدان آزادی تا میدان انقلاب خواهد بود و آغاز راهپیمایی از ساعت ۱۰ صبح است.

مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر نیک‌پی از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) تا اداره آموزش و پرورش نیک پی بوده و در شهر ارمغانخانه از میدان حر تا میدان فجر است.

مسیر‌های راهپیمایی شهر ابهر نیز دارای دو مسیر است، مسیر نخست مسجد جامع ابهر تا مقابل شهرداری بوده و مسیر دوم از مسجد صاحب الزمان شناط تا مقابل شهرداری خواهد بود و آغاز راهپیمایی از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

در شهر هیدج مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان شهرداری تا مسجد صاحب‌الزمان و از ساعت ۱۱ آغاز خواهد شد.

مسجد صاحب الزمان تا مزار شهدای گمنام مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهر صائین قلعه بوده و مردم از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه برای حضور در این راهپیمایی حاضر خواهند شد.

در شهر خرم‌دره راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام حسین (ع) به سمت مصلی نماز جمعه خواهد بود و راهپیمایی در این شهر از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

در شهر  قیدار مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان شهدا به سمت مزار مطهر شهدا خواهد بود و در شهر سجاس برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام حسین (ع) به سمت امامزاده سید ابراهیم (ع) حضور می‌یابند.

در شهر سلطانیه مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل مسجد فاطمه الزهراء تا مزار شهداء پیش‌بینی شده است و راهپیمایی در این شهرستان از ساعت ۱۱ آغاز می‌شود.

در شهر آب‌بر مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از میدان امام علی تا مصلی نماز جمعه خواهد بود و در شهر چورزق این راهپیمایی از مقابل بخشداری تا مسجد جامع برگزار می‌شود.

در شهر ماهنشان از مقابل مسجد ولی عصر (عج) تا مزار شهداء گمنام خواهد بود، همچنین در شهر ایجرود نیز مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن از مقابل سپاه ناحیه ایجرود تا میعادگاه نماز جمعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار