استاندار کردستان:

جهاد تبیین با رسانه محقق می‌شود

«زارعی‌کوشا» با بیان اینکه جهاد تبیین با رسانه محقق می‌شود، گفت: رسانه انقلابی باید نگاه ابوذرانه داشته باشد و در کنار بیان نارسایی‌ها و مطالبات مردم، برای رفع این مشکلات نقش خود را به درستی ایفا کند.
کد خبر: ۵۷۳۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹ - 12February 2023

جهاد تبیین با رسانه محقق می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان امروز در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر کردستان در سنندج اظهار داشت: موضوع امیدآفرینی و آگاهی بخشی در جامعه بسیار مهم است و رسانه‌ها در این رابطه وظیفه خطیری دارند.

وی ادامه داد: رسانه‌ها باید در زمان نیاز، زبان گویای مردم باشند و به صورتی هنرمندانه مسایل را بیان کنند و اگر مقدور باشد، راهکار ارائه دهند.

استاندار کردستان عنوان کرد: رسانه انقلابی باید نگاه ابوذرانه داشته باشد و در کنار بیان نارسایی‌ها و مطالبات مردم، برای رفع این مشکلات نقش خود را به درستی ایفا کند.

این مسئول یادآور شد: وقتی صحبت از جهاد تبیین شود، موضوع اصلی رسانه ها هستند، چرا که جهاد تبیین با رسانه محقق می شود.

زارعی‌کوشا با بیان اینکه اقدامات خوبی در استان صورت گرفته اما به خوبی تبیین نشده است، افزود: نارسایی هایی نیز وجود دارد و باید مشکلات را دید.

وی با اشاره به اینکه کردستان در جایگاه رسانه ای ملی هنوز به بلوغ نرسیده است، بر لزوم تقویت این مهم در سطح ملی تاکید کرد.

استاندار کردستان یادآور شد: در استان شاهد تعامل بین دستگاه ها و رسانه ها هستیم اما این وضعیت باید در رسانه های ملی نیز تقویت شود.

زارعی کوشا افزود: اتفاقات خوبی در استان افتاده است اما در بعد ملی و حتی در استان‌های همجوار از ان بی اطلاع هستند در این راستا نیازمند نوآوری هستیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های زیاد استان گفت: امروز با تبدیل اراضی دیم به آبی ظرفیت اشتغالزایی و تولید قابل توجهی در استان فراهم شده است برای نمونه چندین پروژه بزرگ مانند تبدیل اراضی دیمی به آبی در دهستان دهکانان سروآباد که برای چند سال رها شده بود دهه فجر به بهره برداری رسید و ۷۰۰ هکتار باغات در این منطقه احیا شد که می‌تواند ظرفیت اشتغالزایی ۷۰۰ شغل تا ۲ هزار فرصت شغلی را فراهم کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار