استاندار کردستان:

واژگونی تانکر سوخت در محدوده سد قشلاق سنندج مدیریت شد

«زارعی کوشا» گفت: بحران ناشی از واژگونی تانکر حامل ۲۴ هزار لیتر نفت سفید در محدوده سد قشلاق سنندج با حرکت جهادی دستگاه های متولی به خوبی مدیریت شد و جای نگرانی نیست.
کد خبر: ۵۷۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۱ - 15February 2023

واژگونی تانکر سوخت در محدوده سد قشلاق سنندج مدیریت شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی کوشا» استاندار کردستان امروز در دهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن جلسات شهدای گمنام استانداری تشکیل شد، به واژگونی تانکر حامل سوخت در سنندج اشاره و اظهار داشت: مجوزی مبنی بر تردد تانکر حامل سوخت در محور سنندج-دیواندره و محدوده سد قشلاق داده نشده است.

وی ضمن تشکر از فعالیت جهادی کارکنان دستگاه های مرتبط با این موضوع، افزود: اگر نارسایی در عملکرد دستگاهی در رابطه با تردد این تانکر سوخت در این مسیر وجود داشته است باید مورد بررسی قرار گیرد.

استاندار کردستان ادامه داد: این تانکر سوخت که اوایل هفته جاری با ۲۴ هزار لیتر نفت سفید در یکی از رودخانه های منتهی به سد قشلاق واژگون شد می توانست بحرانی هم چون اوایل دهه ۸۰ در این محدوده ایجاد کند که با سرعت عمل نیروهای برخی از ادارات این حوزه، از ایجاد مشکل و بحران جلوگیری شد.

زارعی‌کوشا افزود: سوخت ریخته شده در این مسیر سوزانده شد و جای نگرانی نیست و برای اطمینان خاطر مردم هم ویدیوی در این زمینه تهیه شده که بزودی از طریق صداوسیمای مرکز کردستان پخش می شود.

وی در ارتباط با لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ هم گفت: ۵۰ درصد نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی عضو کمیسیون تلفیق بودجه هستند لذا امیدواریم افزایش اعتبارات استان مصوب شود.

استاندار کردستان ادامه داد: نامی از کردستان در حوزه زیرساخت استان های میزبان اربعین در لایحه بودجه ذکر نشده است و این مهم پیگیری می شود تا سهم استان نادیده گرفته نشود.

زارعی کوشا در بخش دیگری از سخنانش به فرا رسیدن عید مبعث اشاره کرد و گفت: مبعث عید بزرگی در بین مسلمان ها و فرصت مناسبی برای ایجاد و تقویت نشاط اجتماعی، معنویت و برادری و ابراز ارادت بیشتر به پیامبر اکرم(ص) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها