۴۴ سال افتخار/ استاندار کردستان تاکید کرد؛

لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در کردستان

«زارعی‌کوشا» بر لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان تاکید کرد و گفت: هر کسی در راستای تفرقه مذهبی، قومی و سیاسی گام بردارد به کشور و مردم خیانت کرده، چرا که وفاق مقدمه توفیق و برادری مقدمه پیروزی است.
کد خبر: ۵۷۱۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۷ - 05February 2023

لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در آیین گرامیداشت ولادت حضرت‌ علی (ع) و روز پدر در بیجار، ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امام علی (ع) اظهار داشت: رسالت بزرگ ما در این دوره، توجه بیشتر به شهرستان بیجار است، شهرستانی که به رغم ظرفیت‌ها و قدمت زیاد، عقب‌ماندگی‌هایی دارد.

وی مردم شهرستان بیجار را انقلابی و افتخارآفرین در همه عرصه‌ها توصیف کرد و افزود: فرزندان این دیار پرچم عزت و افتخار کردستان را همواره به اهتزاز درآورده‌اند و جزو مفاخر کشور هستند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بیجار دارای نیروی انسانی مستعد و خلاقی است، ادامه داد: در سفر گذشته به این شهرستان، مصوبات و برنامه‌ریزی‌هایی داشتیم که برخی به ثمر نشست و به عنوان نمونه، مشکل تامین زمین برای اجرای طرح ملی مسکن برطرف شد که امیدواریم زودتر به بهره‌برداری برسد.

زارعی کوشا بر لزوم حمایت از بخش تولید و اشتغال، به عنوان عوامل تحول اقتصادی در استان تاکید کرد و گفت: قرار شد جلساتی تحت عنوان ستاد استانی تسهیل رفع موانع تولید در استان تشکیل و طرح‌های اقتصادی و تولیدی بیجار به عنوان اولویت و سپس دیگر شهرستان‌ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه آنچه که در استان قابل حل باشد، انجام خواهد شد، تصریح کرد: انسجام مناسبی بین دستگاه‌ها، مدیران و نمایندگان مجلس در استان وجود دارد و اگر نیاز به تصمیم ملی باشد، آن را شخصا پیگیری خواهم کرد.

استاندار کردستان، نگاه دولت به استان را ویژه خواند که از این فرصت باید به خوبی استفاده کرد و یادآور شد: اینکه رییس جمهور کمتر از پنج ماه ۲ بار به کردستان سفر کرد، نشان از توجه ویژه وی به استان دارد، پس باید از این توجه و موقعیت به خوبی استفاده کرد.

زارعی کوشا بیان داشت: دشمن در وقایع اخیر، تلاش کرد کردستان را بحران زده نشان دهد و داستانی برای کشور ایجاد کند اما با بصیرت مردم، پوزه دشمن به خاک مالیده شد.

وی بر لزوم حفظ وحدت و انسجام بین اقوام و مذاهب در استان تاکید کرد و متذکر شد: هر کسی در راستای تفرقه مذهبی، قومی و سیاسی گام بردارد به کشور و مردم خیانت کرده است، چرا که وفاق مقدمه توفیق و برادری مقدمه پیروزی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها