معاون رئیس جمهوری در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

«وقف» در حل مسائل زنان موثر خواهد بود

خزعلی به وقف به‌عنوان یکی از ظرفیت‌های موجود و پویای دین اسلام برای کشورمان اشاره کرد و گفت: وقف در مسائل مختلف می‌تواند راه‌گشا باشد و به‌کارگیری این ظرفیت در حل مسائل زنان موثر است.
کد خبر: ۵۷۳۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲ - 13February 2023

«انسیه خزعلی» معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به تاثیرگذاری نقش زنان در کاهش معضلات اجتماعی با فعالیت‌های عام‌المنفعه در سراسر کشورمان اظهار داشت: فعالیت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف اجتماعی توسط بانوان کشورمان در سراسر کشورمان صورت می‌گیرد که اگر این فعالیت‌ها با سازماندهی درست و در راستای اهداف درست در راستای ارتقا زنان در جامعه باشد، قطعاً مورد حمایت معاونت امور زنان و خانواده رئیس‌ریاست‌جمهوری خواهد بود تا پیشرفت بیشتری صورت گیرد.

وی از تعامل با فعالان اجتماعی حوزه زنان خبر داد و با بیان اینکه در برنامه‌های مختلف از فعالان اجتماعی برای تعامل دعوت خواهیم کرد، گفت: بنا داریم در دوره جدید تمام برنامه‌های حوزه زنان را با کمک گروه‌های مردمی و دغدغه‌مندان اجتماعی اجرایی کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری درخصوص ورود سازمان اوقاف و امور خیریه برای حمایت از فعالیت‌های دانش‌بنیان و سمت و سو دادن به نیت خیرین برای پرداختن به نیازهای جامعه گفت: حقیقتاً وقف یکی از ظرفیت‌های مهم دین اسلام برای مسلمانان و عموم مردم است که در کشورمان دارای ظرفیت بسیاری است. ما در حوزه زنان ریاست‌جمهوری برای جبران مشکلات زنان از این ظرفیت استفاده می‌کنیم و امیدواریم بخشی از وقف‌های صورت گرفته به صورت اختصاصی به مسائل زنان اختصاص پیدا کند تا موجب برطرف شدن مشکلات این حوزه باشد چراکه حتماً ظرفیت وقف در حل مسائل زنان موثر خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها