نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

مردم به رغم همه گلایه‌مندی‌ها از نظام اسلامی دفاع می‌کنند

ابراهیمی گفت: مردم ایران به رغم همه مشکلاتی که دارند نسبت به اصل نظام، ولایت فقیه و شهدا بی‌تفاوت نیستند و در مراسم‌های ملی و مذهبی همچون ۲۲ بهمن تمام قد از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۳۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۵ - 14February 2023

مردم به رغم همه گلایه‌مندی‌ها از نظام اسلامی دفاع می‌کنند«یحیی ابراهیمی» نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به حمایت قاطع مردم در مقاطعی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: بسیاری از ناآرامی‌هایی که اخیراً با تحریک دشمنان رقم خورد منشأ آن مشکلات اقتصادی به ویژه اشتغال بود.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ما نباید مشکلات بنیادینی که ریشه داخلی دارد را منکر شویم و ضعف خود را به آمریکا و رژیم صهیونیستی نسبت دهیم. اما نکته بسیار مهم این است که مردم نجیب ایران به رغم همه مشکلاتی که دارند نسبت به اصل نظام، ولایت فقیه و شهدا بی‌تفاوت نیستند.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: بیش از ۸۰ یا ۹۰ درصد مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی ایران و آرمان‌های امام و شهدا پایبند هستند. بنده حتی معتقدم در بین کسانی که تحت تأثیر لجن‌پراکنی‌های دشمن فریب خوردند و دست به اغتشاش زدند، افرادی پایبند به آرمان‌های شهدا پیدا می‌شد.

وی افزود: بخشی از مشکلات قطعاً به تحریم‌ها برمی‌گردد و بخش دیگر هم به دلیل سوء مدیریتی است که برخی از مسئولان داشته‌اند، با این وجود شاهدیم که مردم در صحنه‌های گوناگون مراسم‌های ملی و مذهبی مانند ۲۲ بهمن تمام قد از نظام و انقلاب حمایت می‌کنند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: ضرورت دارد که همه مسئولان با تمام تلاش در مسیر رفع مشکلات مردم حرکت کنند، چراکه مسئولان خیلی به مردم ایران بدهکارند و باید به پاس قدردانی از این همه محبت مردم اقدامات اساسی برایشان انجام دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار