در جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور مطرح شد؛

سردار کارگر: حماسه ۲۲ بهمن لبیک ملت به ندای امام خامنه‌ای بود/ با حضور حماسی ملت در شنبه تاریخی وظیفه مسئولان سنگین‌تر شد

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حماسه ۲۲ بهمن را لبیک ملت به ندای امام خامنه‌ای دانست و گفت: با حماسه‌ای که ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن امسال خلق کردنذ و ارزشگذاری معظم‌له به این حضور تاریخی، بار مسئولین در قبال مردم سنگین‌تر شد، از این‌رو باید همه ما و تمامی مسئولین در برابر مردم سر تعظیم فرود آوریم و دست به دست هم داده و مشکلات را برطرف کنیم.
کد خبر: ۵۷۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱ - 16February 2023

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در یکصد و دوازدهمین جلسه شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که در آستانه آغاز مراسم راهیان نور و با حضور نمایندگان ارتش، سپاه، فراجا، بسیج، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌های مرتبط، صبح امروز (پنجشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور حماسی مردم را لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: مراسم ۲۲ بهمن امسال مانند حضور مردم در تشییع شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) بی‌نظیر بود و آن حماسه دوباره تکرار شد.

سردار کارگر ادامه داد: این نشان می‌دهد، تا زمانی که مردم بدانند دشمنان از حضورشان عصبانی و از نبودشان سوءاستفاده می‌کنند، در صحنه و میدان حاضر خواهند بود.

ضرورت توجه بیشتر به اقشار متوسط و کم‌برخوردار/ حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به فرمایشات اخیر حضرت امام خامنه‌ای در دیدار جمعی از مردم آذربایجان شرقی مبنی بر اینکه؛ «به ملت پرعظمت ایران به علت خلق ۲۲ بهمنِ تاریخی امسال تعظیم می‌کنم» تصریح کرد: حضور مردم به این معنا نیست که مشکلی در کشور وجود ندارد، بلکه این حماسه پاسخ به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی بود.

سردار کارگر تاکید کرد: با حماسه‌ای که ملت شریف ایران در ۲۲ بهمن امسال خلق کردند و ارزشگذاری معظم‌له به این حضور تاریخی، بار مسئولین در قبال مردم سنگین‌تر شد، از این‌رو باید همه ما و تمامی مسئولین در برابر مردم سر تعظیم فرود آوریم و دست به دست هم داده و مشکلات را برطرف کنیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اقشار متوسط و کم‌برخوردار جامعه را پشتوانه اصلی نظام دانست و با بیان اینکه، در راهپیمایی ۲۲ بهمن دیدن مردی که فرزند معلولش را به دوش گرفته بود یا پیرزنی که با سختی ولی با عشق به نظام اسلامی راه می‌رفت شگفت‌انگیز است، گفت: باید به این‌ ظرایف توجه شود. باید به این اقشار که با همه سختی‌ها و مشکلات پای انقلاب و نظام ایستاده‌اند، توجه کرد.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور یادآور شد: وحدت مسئله بسیار مهمی است، همانطور که در ۲۲ بهمن از تمام اقشار در راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند، در راهیان نور هم اقشار مختلف زائرین شهدا می‌شوند، در نتیجه باید در یادمان‌های دفاع مقدس به‌ این نکته توجه کنیم که در عین رعایت قداستِ این مکان‌های معنوی؛ متولیان امر و مسئولین مربوطه مراقب باشند برخورد سخت و رفتار نامناسب صورت نگیرد و با مهربانی، عقلانیت و ظرافت پذیرای زائرین عزیز باشند.

سردار کارگر در پایان خاطرنشان کرد: کوچه‌هایی در پایین شهر تهران و اقصی‌نقاط کشور هستند که چندین شهید داده‌اند. همین‌ها انقلاب را به پیروزی رساندند، در دفاع مقدس حضور پیدا کردند، افتخار آفریدند و در ادامه مدافع حرم شدند. همین‌ها پای انقلاب و نظام اسلامی و ولایت‌فقیه می‌ایستند. لذا باید به زندگی، زیست و معیشت این عزیزان رسیدگی کرد.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها