دبیرکل جنبش انصارالله یمن:

دشمنان به بهانه آزادی بیان، به دین و قرآن کریم توهین می‌کنند

سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی گفت که دشمنان، امت را در سطح فرهنگی هدف قرار می‌دهند که خطرناک‌ترین نوع هدف گیری است و اعتقادات تاریخی را به ویژه درباره صهیونیسم و سابقه جنایی آن انکار می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۰ - 17February 2023

دشمنان به بهانه آزادی بیان، به دین و قرآن کریم توهین می‌کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، سید عبدالملک بدرالدین الحوثی دبیرکل جنبش انصارالله یمن به مناسبت سالگرد شهادت سید حسین بدرالدین الحوثی دبیرکل پیشین این جنبش سخنرانی کرد.

الحوثی در سخنرانی به این مناسبت گفت: قیام رهبر شهید سید حسین بدرالدین در حالی صورت گرفت که سلطه جویی آمریکایی و اسرائیل به بهانه‌های ساختگی از جمله مبارزه ادعایی با تروریسم وارد مرحله جدیدی شده بود. اگر عناوین مطرح شده از سوی دشمنان را به یاد بیاوریم، به اهمیت طرح قرآنی ارائه شده از سوی رهبر شهید با وجود بزرگی چالش‌ها و جنگ‌های متوالی پی می‌بریم.

وی در ادامه افزود: دشمنان امت را در سطح فرهنگی هدف قرار داده‌اند که خطرناک‌ترین نوع هدف گیری است. آن‌ها به شدت تلاش می‌کنند که موضوع فلسطین را از برنامه درسی مدارس امت اسلامی حذف کنند. دشمنان به بهانه آزادی بیان، دین و پیام الهی و قرآن کریم را زیر سوال بردند و به نماد‌های دینی توهین کردند. دشمنان ملت با سوزاندن قرآن به دنبال خدشه دار کردن قداست آن در دل مسلمانان هستند.

الحوثی تصریح کرد: دشمنان بر روی تهاجم فرهنگی یا اشاعه به اصطلاح لیبرالیسم آمریکایی که مغایر با ارزش‌های اسلامی است، کار کردند و در این مسیر از مطبوعات و سایت‌ها بهره بردند. دشمنان به کنترل تفکر انسان‌ها و رام کردن آن‌ها برای رضایت دادن به خواسته‌ها و رویکرد آن‌ها تمایل شدید دارند. دشمنان امت، فساد و جنایات اخلاقی از جمله زنا و به اصطلاح همجنس گرایی را ترویج می‌کنند و به دنبال تحت فشار قرار دادن کشور‌ها برای پذیرش آن‌ها هستند و این یکی از بدترین جنایات علیه بشریت است. دشمنان با اشاعه جنایات و فساد اخلاقی می‌خواهند جامعه بشری را به گونه‌ای هتک حرمت کنند که همه جنایات آن‌ها را بپذیرد و غرور و عزت را از آن‌ها سلب کنند.

دبیرکل انصارالله تصریح کرد: دشمنان برای گمراه کردن جامعه اسلامی، گرایش‌ها و فرقه‌های غیراسلامی مانند بهائیت، احمدیه و ابراهیمی را گسترش و حمایت می‌کنند. آمریکایی‌ها و غرب بر رژیم‌های عربی و اسلامی فشار می‌آورند تا قوانین برگرفته از شریعت اسلامی را تغییر دهند و بدون هیچ مانعی فضای باز را برای جنایات ایجاد کنند. دشمنان اعتقادات تاریخی را به ویژه در مورد آنچه که به یهودیان و سابقه جنایی آن‌ها مربوط می‌شود، زیر سوال می‌برند و مطالعات و تحقیقاتی را منتشر می‌کنند که به اعتقادات تاریخی ضربه زده و آن‌ها را از بین می‌برد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها