ما متحدیم/ در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

سردار کوثری: نقش محوری راویان راهیان نور در تشریح وقایع دفاع مقدس/ رسالت راهیان نور نمایش تصویر واقعی از دفاع مقدس است

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در اردو‌های راهیان نور راوی‌ها بسیار می‌توانند موثر باشند و در روایتگری رشادت‌های رزمندگان به ویژه شهدا خوب عمل کنند.
کد خبر: ۵۷۴۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۳ - 22February 2023

نقش محوری راویان اردوهای راهیان نور در تشریح وقایع دفاع مقدسسردار «اسماعیل کوثری» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به آغاز برنامه‌های راهیان نور، اظهار داشت: مسئولان و تمام کسانی که در حوزه اردوهای راهیان نور دخیل هستند، مهمترین وظیفه‌شان نشان دادن اخلاص رزمندگان دفاع مقدس و تصویر واقعی از هشت سال جنگ تحمیلی برای نسل جوان است.

سردار کوثری ادامه داد: موضوع تجاوز به کشورمان و تاریخ معاصر که بسیاری از مناطق اعم از پاکستان و افغانستان و مناطق قفقاز از ایران جدا شد حتما باید برای جوانان تشریح شود تا از عمق وجود به دفاع مقدس افتخار کنند، در دوره قاجار به دلیل بی کفایتی شاهان مناطق زیادی از ایران جدا شد ولی در دوران دفاع مقدس برای اولین بار، ایران با دست خالی در مقابل تمام دنیا ایستاد و ذره ای خاک نداد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: جنگ در نفس خود چیز خوبی نیست، اما ما دفاع کردیم که دفاعمان هم مقدس بود به این جهت که بهترین خلق خدا با دستان خالی به دفاع از دین و ناموس و وطن پرداختند، همه این موضوعات باید به زائران گفته شود.

وی افزود: هیچ امتیاز مادی برای رزمندگان دفاع مقدس وجود نداشت، رزمندگان به ویژه شهدای گرانقدر گوش به فرمان امام خود در مقابل همه دنیا ایستادند و عزت و افتخار را به مردم ایران ارزانی کردند.

سردار کوثری خاطرنشان کرد: در اردوهای راهیان نور راوی‌ها بسیار می توانند موثر باشند و در روایتگری رشادتهای رزمندگان به ویژه شهدا خوب عمل کنند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها