حضور امیرعبداللهیان در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس

وزیر امور خارجه در جلسه کمیسیون امنیت ملی گزارشی از دستاورد‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سفر رئیس جمهور به چین، آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها و تحولات رابطه با کشور‌های اروپایی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۷۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ - 21February 2023

حضور امیرعبداللهیان در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلسبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه با حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، نمایندگان را در جریان آخرین تحولات سیاست خارجی و روابط بین‌الملل قرار داد.

امیرعبداللهیان روز سه شنبه در این جلسه گزارشی از دستاورد‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی سفر رئیس جمهور به چین، آخرین وضعیت مذاکرات رفع تحریم‌ها و تحولات رابطه با کشور‌های اروپایی ارائه داد.

وزیر امور خارجه در جریان حضور در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به سؤالات جمعی از نمایندگان در باره موضوعات فوق الذکر پاسخ داد.  

امیرعبداللهیان همچنین اقدامات انجام شده از سوی وزارت امور خارجه در ارتباط با موارد مطرح شده را تشریح و از نقطه نظرات رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تشکر و بر تداوم رایزنی و همفکری بین وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار