فرماندار شهرستان بهار:

شرکت در نماز جماعت به عنوان ارزش در برنامه نوجوانان قرار گیرد

«نباتی» با تاکید بر اینکه شرکت در نماز جمعه و جماعت باید به عنوان «ارزش» در برنامه نوجوانان قرار گیرد، گفت: ما کشورمان را، براساس ارزش‌ها و اصول و تشخیص خود خواهیم ساخت و اصول و اعتقادات ما به خودمان مربوط است و به بیگانگان ربطی ندارد.
کد خبر: ۵۷۴۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳ - 22February 2023

شرکت در نماز جماعت به عنوان ارزش در برنامه نوجوانان قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «روح‌الله نباتی» فرماندار بهار امروز (چهارشنبه) در اجلاس نماز شهرستان بهار، اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم به کمک گرفتن از صبر و نماز توصیه می‌کند و باید صبر کردن و خواندن درست نماز را تقویت کنیم و صبر در کنار نماز، به انسان دو بال برای پرواز می دهد و هر جا صبر و درایت به کار گرفته شود، موفقیت حاصل می‌شود.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی را نقشه راه همگان دانست و افزود: طبق گفته رهبر انقلاب، انسان برای عبور از بحران‌ها به صبر و توکل به خدا نیاز دارد و اجلاس نماز تلنگری برای افراد است تا نماز را با حضور قلب و خلوص نیت و سر وقت ادا کنند.

نباتی با تاکید بر اینکه شرکت در نماز جمعه و جماعت باید به عنوان «ارزش» در برنامه نوجوانان قرار گیرد، تصریح کرد: ما کشورمان را، براساس ارزش‌ها و اصول و تشخیص خود خواهیم ساخت و نماز جمعه و جماعت، اصول و اعتقادات و حجاب انقلاب ما به خودمان مربوط است و به بیگانگان ربطی ندارد زیرا آنها نیز کشورشان را بر اساس اصول خود ساخته‌اند و برای ترویج ارزشها و اصول و اعتقادات در جامعه، همه ما وظیفه داریم.

وی به نقش موثر مساجد در جامعه اشاره کرد و متذکر شد: مساجد به عنوان پایگاه عبادی و اجتماعی نقش اساسی در شکل گیری هویت اجتماعی دارند و باید جوانان و نوجوانان به این پایگاه‌ها جذب شوند و همه ما باید برای تقویت مسجد، نماز و شاکله حاکمیت و اسلام از هیچ کمکی دریغ  نکنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار