نماینده مردم تهران در مجلس:

سربلندی و امنیت امروز ایران مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سپاه است

رفیعی طی پیامی گفت: بدون تردید آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های مومن و انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷ - 26February 2023

سربلندی و امنیت امروز ایران مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر سپاه استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سمیه رفیعی» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی طی پیامی ضمن تبریک ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: بدون تردید آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های مومن و انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

متن پیام رفیعی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بی شک تحقق تمدن نوین اسلامی که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری میباشد در گرو پاسداری از مبانی نظری و سیره‌های عملی اسلام و انقلاب شکوهمند اسلامی است.

ولادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) از آن جهت روز پاسدار نامگذاری شده است که وجود نازنین آن حضرت به معنای کامل مظهر پاسداری از نور خداوندی و پیامبر عظیم الشان (ص) بود. حضرت سیدالشهدا (ع) در طول عمر با برکت خود و با خون خود شجره اسلام ناب محمدی (ص) را از تعدی و تحریف دنیا پرستان نجات داد و سفینه نجاتی شد تا فرهنگ پاسداری از دستاورد‌های عظیم الهی را در فطرت پاک بشری برای همیشه احیا وماندگار کند.

بدون تردید آزادگی، سربلندی و امنیت امروز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف مدیون تلاش‌های خستگی‌ناپذیر نیرو‌های مومن و انقلابی به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که با پیروی از سرور و سالار شهیدان از ایران اسلامی با همه‌ی وجود دفاع می‌کنند و در این راه سپاه نشان داده است که نهادی پویا، زنده، با صلابت و رو به جلو است.

اینجانب بعنوان خادم مردم شریف تهران در خانه ملت ضمن تبریک اعیاد مبارک ماه شعبان لازم میدانم میلاد فرخنده حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و روز پاسدار را به همه پاسداران و مرزداران حریم آزادگی و انسانیت، انقلاب و ولایت صمیمانه تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار متعال توفیقات پاسداران عزیز انقلاب اسلامی تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا را در خدمت به نظام مقدس انقلاب اسلامی را بیش از پیش خواستارم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار