معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه:

تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت خارجه ثبت و ضبط شود

فتحعلی گفت: تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران این وزارتخانه باید ثبت و ضبط شده و به نسل‌های آتی منتقل شود.
کد خبر: ۵۷۵۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱ - 27February 2023

تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت خارجه ثبت و ضبط شودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، میلاد با سعادت علمدار کربلا، حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز و مراسم تجلیل از جانبازان و ایثارگران شاغل در دستگاه دیپلماسی کشور با حضور مدیران و کارشناسان این وزارتخانه برگزار شد.

در این مراسم «محمد فتحعلی» معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه ضمن توصیف جایگاه برجسته قمر بنی هاشم، اظهار داشت: جانبازان، ایثارگران و خانواده شهدا بر تمامی ملت ما حق دارند و ما باید تا جایی که می‌توانیم حق این بزرگان را ادا کنیم.

فتحعلی اظهار داشت: اینکه نظام ما به رغم تلاش و توطئه‌های پیچیده دشمنان و بدخواهان، از همه تهدید‌ها به سلامت عبور کرده و می‌کند، به برکت ایثار شهدا، جانبازان، جاوید الاثر‌ها و خانواده‌های فداکار این عزیزان است و ما باید این نعمت بزرگ را ارج نهیم.

معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه تأکید کرد: نقطه اوج سلوک حضرت ابوالفضل العباس (ع)، پیروی از امام حسین (ع) و ولایت پذیری بی بدیل ایشان بود.

فتحعلی در پایان تصریح کرد: باید تلاش شود تاریخ شفاهی جانبازان و ایثارگران وزارت امور خارجه ثبت و ضبط شده و به نسل‌های آتی منتقل شود تا الگوی رشد انقلابی در اختیار فرزندان این مرز و بوم قرار گیرد.

در این مراسم مشاور وزیر امور خارجه در امور ایثارگران نیز طی سخنانی تأکید کرد: وزارت امور خارجه به نسبت تعداد شاغلین، از سازمان‌هایی محسوب می‌شود که بیشترین شمار جانبازان و ایثارگران را به خود اختصاص داده و این مایه افتخار دستگاه دیپلماسی کشور است.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار