ما متحدیم/ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

نهاد‌های فرهنگی بودجه‌های خود را در اردو‌های راهیان نور سرمایه‌گذاری کنند

لطفی گفت: فرصت‌هایی طلایی مانند راهیان نور و اربعین در کشور داریم که اگر همه دستگاه‌های فرهنگی کشور در آنجا سرمایه گذاری کنند، قطعاً بازدهی بهتری خواهند داشت.
کد خبر: ۵۷۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۵ - 24February 2023

نهاد های فرهنگی کشور برنامه های خود را در اردوهای راهیان نور سرمایه گذاری کنند«حسن لطفی» سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور، اظهار داشت: یکی از ارزش‌های مهم هر کشور ایثارگری‌هایی است که در راه اهداف آن کشور برداشت می‌شود، شهدای گرانقدر ما مصداق این آرمانها هستند.

لطفی خاطرنشان کرد: ایثارگران و شهدا کسانی هستند که به خاطر اعتلای کشور، دین و مردم ایران از تمام هستی خود گذشتند تا ایران اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سربلند و سرافراز بماند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تکید کرد: معتقدم ادامه راه شهدا و پیروی کردن از مرام و منش شهدا باعث میشود که جوانان ما به اعتلای کشور و نظامشان فکر کنند و در این مسیر ایثارگری و رشادت کنند، راهیان نور فرصت بسیار خوبی است تا جوانان و نسل جوان ما با شهدا و رشادت هایشان برای اعتلای کشور آشنا شوند.

وی افزود: معتقدم اکثر دستگاه های فرهنگی که در کشور فعال هستند و بودجه می گیرند، به دلیل پراکندگی فعالیت هایشان بازدهی و خروجی مطلوبی ندارند، ما فرصت هایی طلایی مانند راهیان نور و اربعین داریم که اگر همه دستگاه های فرهنگی کشور در آنجا سرمایه گذاری کنند، قطعاً بازدهی بهتری خواهند داشت.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها