کسب رتبه برتر فنی صدا و سیمای مازندران در بین مراکز

صدا و سیمای مازندران در بین مراکز استان‌های کشور، رتبه برتر فنی را کسب کرد.
کد خبر: ۵۷۶۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶ - 04March 2023

کسب رتبه برتر فنی صدا و سیمای مازندران در بین مراکزبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، صدا و سیمای مازندران در بین مراکز گروه الف کشور از لحاظ فنی، رتبه برتر را کسب کرد.

در لوح سپاسی که از طرف «پیمان جبلی» رئیس سازمان صدا و سیما خطاب به «هادی ابراهیمی» مدیرکل صدا و سیمای مازندران صادر شده آمده است: سازمان صدا و سیما به عنوان بزرگ‌ترین رسانه فرهنگی کشوری می‌کوشد ضمن پاسداشت اقدامات ارزنده پیشکسوتان حوزه فنی به منظور تحقق رسانه‌ای هوشمند، ایمن، پایدار و با قاطعیت، رقابت در سطح بین‌الملل، خدمت‌رسانی صادقانه را در راستای ترجمان اشعار هویت محوری و عدالت گستری در جامعه گسترش دهد.

نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه فرصتی معتنم و ارزشمند برای تجلی عزم، اراده و شکوه رسانه ملی و درخشش و نمایش اقتدار فعالان عرصه فنی است.

ضمن سپاس از تلاش‌های بی‌دریغ جنابعالی امید است با همدلی و حمایت سازمانی بتوانیم بیش از پیش در تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی مقتدرانه و پرتوان گام برداریم.

در نوزدهمین اجلاس فناوری رسانه که در سالن همایش‌های سازمان صدا و سیما برگزار شد جایزه و لوح تقدیر مرکز مازندران به «بازاری» معاون فنی مرکز اهدا شد.

صدا و سیمای مرکز مازندران در این اجلاس موفق به کسب لوح سپاس و رتبه برتر در بین مراکز گروه الف، رتبه اول مدیریت پشتیبانی فنی و انفورماتیک و رتبه اول ارتباطات زنده ماهواره‌ای شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار