جمعی از وابستگان نظامی دیگر کشورها از یک جانباز جنگ تحمیلی عیادت کردند

جانباز شیمیایی دفاع مقدس: نیمی از جانم باقی مانده که اگر رهبرم فرمان دهد آن را تقدیم انقلاب خواهم کرد

نیمی از توان جسمی‌ام را به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تقدیم انقلاب کردم؛ اگر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای دستور بدهند باقی‌مانده جسمم را در راه ایران اسلامی فدا خواهم کرد.
کد خبر: ۵۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷ - 07November 2013

جانباز شیمیایی دفاع مقدس: نیمی از جانم باقی مانده که اگر رهبرم فرمان دهد آن را تقدیم انقلاب خواهم کرد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، وابستگان نظامی بیش از 20 کشور که به دعوت بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس به شهر همدان سفر کردهاند، با حضور در منزل "احمد عزیزی" از جانبازان شیمیایی و سرافراز همدان، از وی عیادت کردند.

عزیزی در جریان این دیدار ضمن برشمردن سختیهای زندگی جانبازان بعد از مجروحیت گفت: رزمندگان ایران اسلامی در طی هشت سال دفاع مقدس با جان و دل برای سرافرازی کشور عزیزشان به جبههها رفتند تا از ناموس و شرفشان به فرمان مقتدای خود دفاع کنند.
 
وی در ادامه به نوع مجروحیت و زمان آن اشاره کرد و افزود: در عملیات کربلای چهار و در منطقه عمومی خرمشهر بر اثر استفاده دشمن از سلاحهای شیمیایی که برخی از کشورهای غربی در اختیار صدام گذاشتند دچار مصدومیت شیمیایی شدم.
 
این جانباز شیمیایی که 60 درصد مجروحیت دارد، در ادامه یادآور شد: در آن عملیات مشخص شد دشمن بیش از 30 نوع سلاح مخرب شیمیایی و کشتار جمعی استفاده کرد و تعداد زیادی از رزمندگان ایران اسلامی شهید و مجروح شدند.
 
وی در ادامه ضمن محکوم کردن تحریمهای غیراصولی و غیرانسانی علیه ایران در زمینههای مختلف، به مشکل تأمین دارو برای جانبازان و بیماران شیمیایی اشاره کرد و گفت: چرا کشورهای مدعی حقوق بشر به تبعیت از استکبار و صهیونیسم جهانی مانع از دسترسی جانبازان شیمیایی که با سلاحهای آنها در دوران دفاع مقدس مصدوم شدهاند به داروهای مورد نیاز میشوند، آیا این کار آنان ادامه جنایات جنگی محسوب نمیشود؟
 
عزیزی خاطرنشان کرد: نیمی از توان جسمیام را به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تقدیم انقلاب کردم؛ اگر رهبر معظم انقلاب حضرت آیتالله امام خامنهای نیز دستور بدهند باقیمانده جسمم را در راه ایران اسلامی فدا خواهم کرد.
 
در پایان این عیادت یکی از وابستگان نظامی به نمایندگی از این گروه خارجی ضمن محکومیت استفاده از سلاحهای شیمیایی و کشتار جمعی توسط صدام و حامیان آن لوح یادبودی از طرف این گروه به جانباز شیمیایی احمد عزیزی اهدا کرده و همگی آنان به این یادگار دفاع مقدس ادای احترام کردند.
نظر شما
پربیننده ها