امیر ونک تأکید کرد

آمادگی ایران برای همکاری با سایر کشورها در راستای حفظ صلح و دوستی در جهان

فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان با بیان اینکه ایران همواره تمام قوانین بین‌المللی را رعایت کرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در راستای حفظ صلح و دوستی در منطقه و جهان با این کشورها همکاری کرده و تبادل تجربیات داشته باشد.
کد خبر: ۵۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۸ - 10November 2013

آمادگی ایران برای همکاری با سایر کشورها در راستای حفظ صلح و دوستی در جهان

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، امیر سرتیپ "منصور ونک" فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه، در جریان بازدید وابستگان نظامی 20 کشور جهان از باغموزه دفاع مقدس همدان، با بیان اینکه ایران اسلامی دست دوستی خود را به سوی کشورهای حافظ صلح واقعی دراز میکند، افزود: جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد در راستای حفظ صلح و دوستی در منطقه و جهان با این کشورها همکاری کرده و تبادل تجربیات داشته باشد.


وی با بیان اینکه ایران اسلامی همواره تمام قوانین و مقررات بینالمللی را رعایت کرده است، ادامه داد: در طول هشت سال جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، جمهوری اسلامی با رعایت قوانین، تعهد خود را نسبت به قوانین ثابت کرد.
 
فرمانده پایگاه سوم شکاری شهید نوژه همدان ادامه داد: عراق بدون توجه به معاهدات و قوانین بینالمللی در عدم استفاده از سلاحهای غیر مجاز و غیر متعارف، با کمک همپیمانان خود جنگی سخت و ناجوانمردانه را علیه ایران به راه انداخت.

وی با بیان اینکه رزمندگان ایران اسلامی با مظلومیت، اما پرقدرت از مرزهای کشور دفاع کردند، تأکید کرد: امروز نیز تمام سلاحهای سازمانی نیروهای مسلح و نیروهای نظامی در راستای دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران است.

ونک افزود: نیروهای مسلح با الهام از مکتب نورانی اسلام و پشتیبانی ملت تمام تلاش خود را برای برقراری صلح و دوستی و دفاع از ملتهای بیدفاع به کار میگیرند و مبارزه با تروریسم بینالمللی از دیگر راهبردهای پیش رو خواهد بود.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار