ژنرال قزق:

فضای باغ‌موزه دفاع مقدس همدان حماسی است

رئیس وابستگان نظامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران، فضای باغ‌موزه دفاع مقدس همدان را حماسی توصیف کرد و گفت: سوریه از همان ابتدا اعتقاد داشت که جنگ تحمیلی عراق علیه ایران به ضرر این دو کشور و به نفع دشمنان خواهد بود.
کد خبر: ۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۸ - 10November 2013

فضای باغ‌موزه دفاع مقدس همدان حماسی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از همدان، ژنرال "محمدعلی قزق"، رئیس وابستگان نظامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران، در جریان بازدید وابستگان نظامی 20 کشور جهان از باغموزه دفاع مقدس همدان، با تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این برنامه اظهار داشت: از تمام کسانی که در برگزاری این برنامه و دعوت ما به شهر تاریخی و فرهنگی همدان دخیل بودند، تشکر میکنم.

وی فضای باغموزه دفاع مقدس را حماسی توصیف کرد و گفت: فضای باغموزه نشان داد که جنگ چه قدر میتواند ناخوشایند باشد.
 
رئیس وابستگان نظامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه جنگ میتواند همه چیز را نابود کند، ادامه داد: باید برای زندگی تلاش کرد نه جنگ و خونریزی.
 
وی با اشاره به اینکه سوریه از همان شروع جنگ علیه ایران، مخالف وقوع این جنگ بود، گفت: سوریه از همان ابتدا اعتقاد داشت که جنگ تحمیلی علیه ایران از سوی عراق به ضرر این دو کشور و به نفع دشمنان خواهد بود.
 
در ادامه این مراسم، قاب کرست به نشانه صلح و دوستی میان امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس و ژنرال محمدعلی قزق رئیس وابستگان نظامی مقیم در جمهوری اسلامی ایران مبادله شد.
نظر شما
پربیننده ها