ما متحدیم/ در جلسه با فرماندهان انتظامی خوزستان مطرح شد؛

سردار رادان: حفظ امنیت و تامین جان زائران راهیان نور از اولویت‌های ماموریت فراجا در خوزستان است

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران هدف اصلی سفر به خوزستان را بررسی عملکرد فرماندهی استان و مرزبانی جنوب، تامین امنیت سفر گردشگران، مسافران نوروزی و به خصوص خیل عظیم زائران و کاروان‌های راهیان نور دانست.
کد خبر: ۵۷۸۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸ - 11March 2023

حفظ امنیت و تامین جان زائران راهیان نور از اولویت‌های ماموریت فراجا در خوزستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران امروز به همراه سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ستاد مرکزی راهیان نور کشور به منظور حضور در مراسم روز ملی راهیان نور و بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس وارد استان خوزستان شدند.

سردار رادان در جلسه با فرماندهان انتظامی خوزستان که در ستاد فرماندهی انتظامی استان برگزار شد بر امنیت زائران راهیان نور تاکید کرد و اظهار داشت: هدف اصلی سفر ما به خوزستان بررسی عملکرد فرماندهی استان و مرزبانی جنوب، تامین امنیت سفر گردشگران، مسافران نوروزی و به خصوص خیل عظیم زائران و کاروان‌های راهیان نور است.

وی افزود: مبارزه جدی با سرقت، تهدیدات مرزی، حمل سلاح غیر مجاز و بررسی مسیرها و امکانات انتظامی و امنیتی یادمان های دفاع مقدس از دیگر اهداف سفر ما به خوزستان است و مفتخریم که امروز همزمان با روز ملی راهیان نور در جمع زائران عزیز این سفر معنوی هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار