ما متحدیم/ بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس؛

راهیان نور یک موزه زنده است/ راهیان نور فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا می‌کند

در بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به‌مناسبت فرارسیدن روز ملی راهیان نور آمده است: راهیان نور در واقع یک موزه زنده است که با برخورداری از ظرفیت‌های روایتگری و بازآفرینی حماسه‌های رزمندگان، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا می‌کند.
کد خبر: ۵۷۸۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۸ - 11March 2023

بیانیه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به مناسبت روز ملی راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، به مناسبت فرارسیدن روز ملی راهیان نور، روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و  دفاع مقدس بیانیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

««من از این حرکت راهیان نور -که چند سال است بحمدالله روزبه‌روز هم در کشور توسعه پیدا کرده- بسیار خرسندم و این حرکت را حرکت بسیار بابرکتی می‌دانم»

مقام معظم رهبری

هشت سال پایمردی و دفاع مقدس ملت ایران در مقابل رژیم بعثی، گنجی بی‌پایان بود که تا سالیان طولانی می‌تواند آحاد ملت را از ثمرات و برکات خود بهره‌مند سازد و بدون شک یکی از موثرترین اقدامات برای بهره‌برداری از این گنجینه، برگزاری اردو‌های فرهنگی-زیارتی راهیان نور و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس است.

راهیان نور در واقع یک موزه زنده است که با برخورداری از ظرفیت‌های روایتگری و بازآفرینی حماسه‌های رزمندگان، فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت را در فضای جامعه احیا می‌کند. توسعه و استمرار اردو‌های راهیان نور که همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در راستای مقابله با جنگ نرم دشمنان بوده است، به زیباترین و ملموس‌ترین شکل، فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل‌های پس از جنگ تبیین می‌کند.

راهیان نور، برکتی است که شهدا آن را به ما هدیه کرده‌اند و حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، فرصتی برای نسل جوان است که نسبت به گذشته پرافتخار کشور خود اطلاعات کافی کسب کنند و بدانند که امنیت و آسایش امروزشان مرهون چه مجاهدت‌هایی بوده است.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سرافراز دفاع مقدس، روز ملی راهیان نور را به تمامی مسئولان، دست اندرکاران، روایتگران صادق و خادمین اردو‌های راهیان نور تبریک عرض نموده و توفیق الهی را برای تمامی این بزرگواران از خداوند متعال مسئلت دارد.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار