ما متحدیم/ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز:

اردو‌های راهیان نور همگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد/ دفاع مقدس متعلق به همه ایرانیان با هر دیدگاه و تفکری است

 سردار اسلامی گفت: دشمنان در تلاش هستند تا بی تفاوت کردن جوانان نسبت به سرنوشت کشور دفاع از ایران اسلامی را امری حکومتی جلوه دهند در حالی که دفاع از کشور متعلق به تمام اقشار جامعه است.
کد خبر: ۵۷۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۵ - 24March 2023

اردو‌های راهیان نور هر ایرانی با وجدانی را تحت تاثیر قرار می‌دهدسردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس از البرز اظهار داشت: دفاع مقدس متعلق به همه ایرانیان با هر دیدگاه و تفکری است.

 وی با بیان اینکه نباید نسبت به سرنوشت کشورمان بی تفاوت باشیم، افزود: نسل جوان امروز با هر دیدگاهی باید با حماسه دفاع مقدس و جانفشانی رزمندگان برای حفظ این آب و خاک به عنوان بخشی از تاریخ کشور آشنا شود.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به اینکه هدف دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و ارزش‌های دفاع مقدس است، عنوان کرد: جوانان ما باید با واقعیت‌های جنگ تحمیلی و با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و اردو‌های راهیان نور بهترین فرصت برای کسب معارف دفاع مقدس است.

وی با اشاره به تحول اعتقادی بسیاری از شهروندان پس از حضور در اردو‌های راهیان نور، بیان داشت: بار‌ها شاهد بوده‌ام افرادی که چه بسا در ظاهر اعتقادات مستحکمی نداشته‌اند پس از حضور در اردو‌های راهیان نور متحول شده‌اند و خواستار کسب اطلاعات بیشتر درباره شهدا هستند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور یک فرصت ارزشمند برای آشنایی با سیره شهدا و برگزیدگان خدا است، خاطرنشان کرد: بر اساس منطق نظامی ما توان مقابله با رژیم بعث عراق که از پشتیبانی تمام عیار نظامی، مالی و پشتیبانی بیش از چهل کشور دنیا برخوردار بود را نداشتیم و این ایمان و اراده مستحکم رزمندگان و شهدا بود که پیروزی ایران اسلامی را رقم زد و اردو‌های راهیان نور در درک این حماسه بزرگ ما افرادی را که سال‌ها پس از دفاع مقدس به دنیا آمده یا زندگی کرده‌اند را یاری می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها