تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع):

سپاه علاوه بر اقتدار نظامی، نهادی خدمتگزار و مردمی است

حجت الاسلام «طاهری» گفت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بد بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما برای به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد.
کد خبر: ۵۷۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۳ - 12March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، حجت‌الاسلام «محی الدین‌طاهری»، تولیت آستان سید علاءالدین حسین (ع) در آیین رزمایش کمک‌های مومنانه مهدوی که امروز در حرم سید علاءالدین حسین (ع) برپا شد اظهار داشت: کرونا اگرچه دنیا را در شرایط بسیار بد بحرانی سلامتی و اخلاقی قرار داد، اما برای به وسیله این اتفاق، ذهنیتی که دشمن نسبت به سپاه و بسیج برای عموم مردم دنیا و ایران ساخته بود که یک نیروی نظامی صرف است را برطرف کرد.

حجت‌الاسلام طاهری افزود: کرونا به خوبی نشان داد که سپاه، پاسدار انقلاب اسلامی است و نیرو‌های بسیجی نه فقط در عرصه نظامی سینه سپر می‌کنند، بلکه در کمک‌های مومنانه هم پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه کرونا برای همه نگرانی داشت، تصریح کرد: کرونا اما در ایران زمینه‌های فعالیت سپاه و بسیج را بیشتر هویدا کرد و اگر کار‌های جهادی سپاه و بسیج نبود، مملکت از دست می‌رفت.

طاهری با اشاره به اینکه این اتفاقات نشان داد بسیج نیروی نظامی صرف نیست، ادامه داد: آزاد کردن زندانیان جرایم غیرعمد، کاری بزرگ است که آزادی یک نفر نیست، بلکه کمک به یک خانواده است و امسال بیش از 200 هزار نفر آزاد شده‌اند و در یک کلام ارتباط اجتماعیبا فعالیت‌های مذهبی، مایه مباهات و مایه برکت فعالیت‌های بسیج است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها