فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش

افتخار نیرو‌های مسلح ایران اخلاق مداری است

امیر «سیفی» گفت: افتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، اخلاق مداری و پای بندی به اصل عزت، حکمت و مصلحت است.
کد خبر: ۵۷۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳ - 12March 2023

افتخار نیرو‌های مسلح ایران اخلاق مداری است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، امیر سرتیپ دوم «حسن سیفی» فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در سی و ششمین یادواره یکهزار شهید دانش آموز و فرهنگی استان قم که امروز در مجتمع امام خمینی (ره) گلزار شهدای قم برگزار شد، اظهار داشت: از توصیه‌های شهید صیاد شیرازی همواره این بود که هر جا که هستید، فضای آنجا را امام زمانی کنید.

وی افزود: اصلاح نفس، انس با امام زمان (عج) و حضور در مجالس شهدا، به طور قطع و یقین از عوامل افزایش رزق و روزی و استجابت دعاست و هیچ تردیدی در آن نیست.

امیر سیفی یادآور شد: در گذشته نیرو‌های مسلح بحدی ضعیف بودند که با هر نبردی، بخشی از خاک ایران جدا می‌شد، اما امروز با تربیت نیرو‌های مسلح در دانشگاه، به قدرتمندی بالایی در برابر دشمنان رسیده ایم.

وی با تفکیک نیرو‌های مسلح در دنیا به سه دسته زینتی، ماموریتی و اخلاق مدار گفت: افتخار نیرو‌های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی، پای بندی به اخلاق و معنویت و اصل عزت، حکمت و مصلحت است و با بکارگیری شایسته نیروی انسانی، ابزار و امکانات، خواب را از چشمان دشمنان گرفته است.

فرمانده قرارگاه راهیان نور ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان خاطرنشان کرد: امروز امام زمان (عج) به سرباز نیاز دارد و نمونه آن شهید سلیمانی بود که توصیه کرد بر روی مزارش عنوان «سرباز» را بنویسند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار