ما متحدیم/ یک خادم الشهدا:

خادمی شهدا یک حس شیرین و دلچسب است

«سمیعی» با بیان اینکه خادمی شهدا یک احساس است که در قالب کلمه نمی‌گنجد، گفت: خادمی شهدا یک حس شیرین و دلچسب است.
کد خبر: ۵۷۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۸ - 14March 2023

خادمی شهدا یک حس شیرین و دلچسب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «زهرا سمیعی» خادم الشهدای آملی که به مدت سه سال در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک مشغول به خدمت رسانی به زائرین راهیان نور است در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در سطح شهر به عنوان فعالین فرهنگی حضور داشتم و متوجه فعالیت گروه خادمین شهدا شدم و از آنچایی که مبانی اعتقادی‌مان در راستای امام و شهدا چیده شده و با این طرز فکر در سطح شهر فعالیت می‌کردم به عنوان خادم شهدا نام نویسی کردم و بعد از سه سال قرعه به نام من افتاد و شهدا طلبیدند.

وی با اشاره به سابقه حضور هشت ساله در راهیان نور افزود: در این هشت سال مسئول کاروان بودم و برای اولین بار است که خادمی شهدا را در منطقه تجربه می‌کنم که با زائر بودن و مسئول کاروان بودن قابل مقایسه نیست؛ سه تا چیز کاملا متفاوت از همدیگر است.

این خادم الشهدا عنوان کرد: خادمی یک احساسی است که نه در زائر بودن و نه در مسئول کاروان بودن گنجانده نمی‌شود؛ خادمی یک کلمه و یک واژه‌ای است که در آن حل می‌شود و چون به نام خادم الشهداست و در قبال کار شهدا یک وظیفه برای خودمان تعریف می‌شود.

سمیعی با بیان اینکه خادمی یک حس شیرین و دلچسب است، خاطرنشان کرد: خادم الشهدا به تک تک جا‌هایی که شهدا قدم گذاشتند قدم می‌گذارد؛ تک تک جا‌هایی که شهدا خدمت کردند خدمت می‌کند؛ تماما یک حس خوشایند و غیرقابل وصف است و در کلمات نمی‌شود این حس را توضیح داد و باید تجربه کرد.

وی خاطرنشان کرد: راهیان نور به سمت نور است و در سفر اول شاید زیاد قابل لمس نباشد، اما قبل از آغاز سفر در دوم، دل‌ها حرکت می‌کند و عطش زیاد می‌شود؛ مثل کسی که از اربعین و زیارت جا می‌ماند، می‌شکند و فلسفه اینکه شلمچه و مناطق جنگی کربلای ایران است دقیقا همین است و زائرین سیر تکاملی را در راهیان نور شاهد هستند.

سمیعی با بیان اینکه خیلی از افرادی که به راهیان نور آمدند متحول شدند، بیان کرد: راهیان نور روشن کننده راه و مسیر زائرین شهداست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار