ما متحدیم/ سردار سلامی:

دوران دفاع مقدس فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دفاع مقدس یکی از برهه‌های سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.
کد خبر: ۵۷۹۰۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 15March 2023

دوران دفاع مقدس فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کردبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز با حضور در یادمان شهدای عملیات والفجر 8 به جمع راهیان نور پیوست.

وی در حاشیه این بازدید با بیان اینکه مناطق عملیاتی دفاع مقدس ‌از مناطق پرافتخار‌ کشور ما‌ست، اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از برهه‌های سرافراز تاریخ جمهوری اسلامی است چون فرهنگ جهاد و شهادت را در جامعه ما ریشه‌دار کرد.

سردار سلامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر آن حماسه‌های پرافتخاری که شهدا، جانبازان و رزمندگان و فرماندهان ما آفریدند، گفت: پاسداشت این حماسه‌ها و انتقال این فرهنگ به نسل‌های جدید یک ضرورت است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ جهاد و شهادت افزود: فرهنگ جهاد و شهادت یک سرمایه خیلی بزرگ برای اقتدار کشور، حفظ دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی ‌برای استقلال و برای پیشرفت کشور ما‌ است.

وی متذکر شد: حضور جوانان در این مناطق بسیار امید‌بخش است و ما را به آینده کشور بسیار امیدوار می‌کند و نشان می‌دهد پرچمی که در دست شهیدان ما بود هرگز بر زمین نخواهد افتاد بلکه جوانان نسل‌های جدید این پرچم را حمل و این کشور را حفظ می‌کنند و همیشه ملت عزیز ما به برکت حضور همین جوانان خواهند درخشید و تاریخ پرافتخار و نورانی گذشته را برای آینده تکرار خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها