مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی:

«مو‌به‌مو» اثری در راستای تبیین اندیشه امامین انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «سبزیان» گفت: «مو‌به‌مو» یک کتاب بالینی در راستای ترویج اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است؛ بر همین اساس مبلغ باید هر لحظه این کتاب را بخواند، به مختصات آن تسلط و پس از آن به معرفی اندیشه و سیره امام خمینی (ره) بپردازد.
کد خبر: ۵۷۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۲ - 16March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «علی‌اکبر سبزیان» مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی امروز در آئین معرفی و خوانش کتاب «مو‌به‌مو» ضمن تبریک فرارسیدن سال جدید، اظهار داشت: امروز در آخرین پنج‌شنبه سال میزبان آخرین برنامه فرهنگی اداره‌کل کتابخانه‌ها با محوریت معرفی و خوانش یک کتاب در بزرگترین کتابخانه عمومی جهان اسلام که مزین به نام حضرت امام خمینی (ره)، معمار کبیر انقلاب اسلامی است، هستیم.

وی افزود: امروز حسن الاختامی مفید و مؤثری در حال شکل‌گیری است که به واکاوی و اندیشه انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) از نگاه مفسرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌پردازد. نسل جدید به ویژه دهه ۸۰ امروز بیش از گذشته نیاز به شناخت امام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند و قطعاً برای این مهم نیازمند مبلغان، مروجان و اساتیدی است که به ریشه این مسائل آگاهی و اشراف کامل دارند.

وی گفت: با تورق صفحاتی از این کتاب به این مهم دست یافتم که این کتاب یک کار مجاهدانه از سوی نویسنده است. این اثر، یک کتاب بالینی در راستای ترویج اندیشه امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است. مبلغ باید هر لحظه این کتاب را بخواند، به مختصات آن تسلط و پس از آن به معرفی اندیشه و سیره امام خمینی (ره) بپردازد.

سبزیان خاطر نشان کرد: هیچگاه تصور نمی‌شد زمانی برسد که نیازمند معرفی و شناخت اندیشه و سیره امام خمینی (ره) باشیم. شخصیتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند «امام ثابت کرد تا مرز عصمت پیش رفتن افسانه نیست». از طرفی امام خمینی (ره) نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی شخصیتی برجسته می‌دانستند که امروز سند مستدل دفاع از جایگاه رفیع و شخصیت ایشان کتاب «مو‌به‌مو» است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار