فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون اعلام کرد؛

دستگیری ۱۶ نفر از برهم زنندگان نظم و امنيت اجتماعی در تيران و كرون

سرهنگ «بهرام‌پور» از دستگيری ۱۶ نفر از برهم زنندگان نظم و امنيت اجتماعی و معتادان متجاهر در اجرای طرح آرامش در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰ - 19March 2023

۱۶ نفر از برهم زنندگان نظم و امنيت اجتماعی در تيران وكرون دستگیر شدندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، سرهنگ «يوسف بهرام‌پور» فرمانده انتظامی شهرستان تيران و كرون امروز (یکشنبه) در جمع‌ خبرنگاران اظهار داشت: در راستای برقراری نظم و امنيت شهروندان و مسافران نوروزی و همچنین پيشگيری از وقوع جرائم و آسيب برای مسافران و شهروندان، طرح آرامش بهاری در این شهرستان اجرایی شد.

وی عنوان کرد: در این زمینه با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی ۱۶ نفر از اراذل و اوباش و برهم زنندگان نظم و امنيت عمومی كه با قدرت نمایی و عربده کشی در معابر  اقدام به ايجاد مزاحمت برای شهروندان می‌کردند دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان تیران و کرون ادامه داد: در این طرح همچنین تعداد ۱۰ نفر از معتادان متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: طرح آرامش و مقابله با معتادان متجاهر، مجرمان و سارقان به منظور ايجاد و ارتقای امنيت شهروندان و مسافران با جديت و به صورت مضاعف در طول ايام نوروز توسط پليس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار