یادمان امدادگر شهید «بختیاری» در همدان افتتاح شد

در راستای اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی یادمان امدادگر شهید «محمد بختیاری» در پارک جورقان، با حضور فرماندار همدان افتتاح شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 19March 2023

یادمان امدادگر شهید «بختیاری» در همدان افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از همدان، در راستای اجرای طرح ملی خدمات بشر دوستانه به مسافرین نوروزی یادمان امدادگر شهید «محمد بختیاری» در پارک جورقان، ورودی همدان از جاده تهران با حضور فرماندار همدان افتتاح شد.

در این مجموعه با استقرار عوامل هلال احمر، اوراژنس، نیروی انتظامی، میراث فرهنگی، شهرداری و شورای اسلامی شهر جورقان به میهمانان نوروزی همدان خدماتی ارائه می‌شود.

«مسلم مخفی» فرماندار شهرستان همدان در حاشیه افتتاح این یادمان اظهار داشت: پس از دو سال مواجهه با شیوع کرونا که دولت سیزدهم با موفقیت در جهت مهار و مدیریت آن گام برداشت، امسال ستادهای نوروزی با تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال شد.

وی با تاکید بر اینکه گردشگری اولویت نخست استان است، افزود: در این راستا توسعه زیرساخت‌های مورد نیاز مورد توجه است و ایام نوروز فرصت مناسبی جهت بهره گیری از مزایای اقتصادی ظرفیت‌های گردشگری است.

فرماندار همدان متذکر شد: با پیش‌بینی تمهیدات مقتضی در ستاد خدمات سفر شهرستان امیدواریم شاهد رضایتمندی در سفرهای نوروزی به همدان باشیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار