دشمن صهیونیست از ضربات مقاومت به ستوه آمده است

حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰ - 20March 2023

دشمن صهیونیست از ضربات مقاومت به ستوه آمده استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، حزب الله لبنان ترور ناجوانمردانه شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان گردان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.

حزب‌الله طی بیانیه‌ای تاکید کرد که این جنایت ناجوانمردانه که شواهد از دست داشتن رژیم صهیونیستی در آن حکایت دارد، در شرایطی انجام گرفت که دشمن صهیونیستی از ضربات مقاومت در اراضی اشغالی فلسطین به ستوه آمده و گرفتار بحران داخلی بی سابقه‌ای شده است.

در این بیانیه آمده است که ترور رهبران مقاومت هرگز امنیت را برای دشمن صهیونیستی به ارمغان نمی‌آورد، بلکه امت را بیش از پیش آگاه و هوشیار خواهد کرد.

حزب الله لبنان تاکید کرد که مقاومت تنها راه مقابله با جنایات دشمن صهیونیستی است و گروه‌های مقاومت و مجاهدان قادر به وارد کردن ضرباتی سخت به دشمن به سبب جنایات و تجاوزاتش هستند.

پیش از این هم، جنبش مقاومت اسلامی حماس طی بیانیه‌ای شهادت علی رمزی الاسود از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در دمشق را تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است که شهادت علی الاسود در حومه دمشق جنایتی دیگر به دست رژیم صهیونیستی است که هرگز ملت فلسطین را از ادامه راه مقاومت تا آزادسازی این سرزمین و بازگشت به آن بازنمی‌دارد.

جنبش حماس تاکید کرده بود که شهادت علی الاسود را به برادرانمان در جنبش جهاد اسلامی، خانواده و بستگانش تسلیت گفته و تاکید می‌کنیم که شهادت وی دلیلی بر همبستگی و همدلی بین ملت مقاوم و مبارز فلسطین در میدان نبرد و آماده‌سازی برای مقابله با دشمن صهیونیستی و تجاوزات آن و دلیلی بر آمیختگی خون فلسطینی عربی برای دفاع از سرزمین، اصول و مقدسات فلسطین است.

حماس تاکید کرد که جنایات دشمن صهیونیستی هرگز ملت فلسطین را از ادامه راه مقاومت همه جانبه و فراگیر تا بیرون راندن اشغالگران و برآورده کردن خواسته‌های ملت در زمینه آزادی و بازگشت بازنمی‌دارد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار