بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت ۱۲ فروردین

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱ - 29March 2023

بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) به مناسبت ۱۲ فروردینبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با صدور بیانیه فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

متن کامل بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در طلیعه ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی هستیم، که حقیقتاً انقلاب اسلامی ایران مصداق تفسیر دعای تحویل سال «یا مُحَوِّلَ الحَولِ وَ الاَحوالِ حَوِّل حالَنا اِلیٰ اَحسَنِ الحال» می‌باشد؛ زیرا این نظام به رهبری امامین انقلاب توانست، تحول عظیمی در جامعه ایران، منطقه و عرصه بین الملل و معادلات جهانی ایجاد کند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی برکات بیشماری را به ارمغان آورد، که هویت ملی و اعتماد و عزت نفس، استقلال سیاسی- فرهنگی- اقتصادی- اجتماعی، رویش‌های علمی - فناوری، توان مثال زدنی بازدارندگی دفاعی، تقویت باور ما می‌توانیم، روحیه ایثار و ایستادگی و شکل گیری جبهه مقاومت برابر استکبار و صهیونیسم یکی از ثمرات آن می‌باشد، که الگوی ملت‌های آزاده دنیا شده است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، بنیه درونی ملت بزرگ ایران را با تقویت باور‌های اعتقادی مستحکم ساخت و این مؤلفه قدرت باعث شد تا زنجیره توطئه‌های مستمر دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تهاجم فرهنگی، جنگ سخت، تحریم اقتصادی، آشوب و اغتشاش و فتنه گری و جنگ ترکیبی، یکی پس از دیگری خنثی شده و با شکست مواجه گردند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی، باعث تحول در زیرساخت‌های کشور در زمینه‌های گوناگون از جمله؛ سدسازی، جاده و ریل، آبرسانی، پالایشگاه و پتروشیمی، بیمارستان‌ها و درمانگاه ها، دانشگاه‌ها و صنایع سنگین و نیمه سنگین، اقتصاد مقاومتی و ... شده و این پیشرفت‌ها باعث شد، دولتمردان آمریکایی و غربی اعتراف کنند تحریم‌های سخت و ظالمانه آن‌ها شکست خورده است.

۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی یادآور حضور پرشکوه مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از نظام و انقلاب اسلامی است که از رفراندوم سال ۵۸ آغاز شد و همه ساله با انتخابات‌های گوناگون مجلس، شوراها، خبرگان، ریاست جمهوری و راهپیمایی‌های پرشورتر در ۱۳ آبان، تشییع شهدای گمنام و مدافعان حرم و امنیت، بیست و دوم بهمن و روز قدس تمدید می‌شود.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی، ضمن تأکید بر ضرورت هوشیاری دلسوزان انقلاب اسلامی و اعلام آمادگی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان، اعلام می‌داریم؛ همه ارکان کشور باید عزم خود را جزم کرده و با اراده قوی در راستای منویات مقام معظم رهبری و آرمان‌های والای امام راحل و شهدای عظیم الشأن و تحقق شعار سال «مهارتورم، رشد تولید» بکوشند، تا با ایجاد رفاه و آسایش و آرامش در جامعه، قدردان ایستادگی و همبستگی ملی ملت بزرگ ایران اسلامی باشیم که همواره وفادار به نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار