مدیرکل کمیته امداد استان گیلان:

غذای گرم و افطاری ساده بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود

«اهرابی» از اجرای طرح اطعام و افطاری ساده بین خانواده‌های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هدف از این طرح، ترویج سنّت اطعام و تأمین بسته‌های غذایی برای خانواده‌های نیازمند است.
کد خبر: ۵۸۱۲۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۰ - 04April 2023

غذای گرم و افطاری ساده بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «عباس اهرابی» مدیرکل کمیته امداد استان گیلان از توزیع غذای گرم و افطاری ساده به صورت روزانه بین مددجویان استان خبر داد و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، ترویج سنّت اطعام و تأمین بسته‌های غذایی و معیشتی برای خانواده‌های نیازمند است.

وی تصریح کرد: مردم استان برای مشارکت در این کار خداپسندانه می‌توانند نذورات و کمک‌های نقدی خود را از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷*، شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ و شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ بانک ملی پرداخت کنند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به برنامه‌های این نهاد در ماه مبارک رمضان مانند طرح اطعام، افطاری ساده، توزیع سبد کالا و جذب حامی یابی برای فرزندان ایتام و محسنین، و دریافت کفاره و زکات فطریه، گفت: طرح‌های کمیته امداد استان از طریق مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه، گروه‌های مردمی و جهادی، مساجد و هیئت‌های مذهبی برگزار می‌شود.

اهرابی از مشارکت بیش از ۳۷ میلیارد تومانی مردم خیر گیلان در ماه رمضان سال گذشته خبر داد و افزود: علاقمندان به حمایت مالی از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با ارسال عدد ۰۱۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳، تماس با شماره ۰۱۳۳۳۳۶۵۷۱۰، ورود به سایت ekram.emdad.ir و یا مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد شهرستان‌ها در این امر خیر مشارکت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها