امام جمعه سرخ‌رود:

شایسته است عکس شهدا در ورودی روستاها نصب شود

حجت الاسلام «تقی زاده» گفت: شایسته است مسیر ورودی تمامی روستا‌ها با بنر نام روستا و عکس شهدایشان یکسان‌سازی شود.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳ - 05April 2023

عکس شهدا در ورودی روستاها نصب شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود امروز در دیدار نوروزی با دهیاران با تاکید بر اینکه بوی فرهنگ و دین باید از ورودی روستا‌ها به مشام برسد، اظهار داشت: مسیر ورودی تمامی روستا‌های بخش با بنر نام روستا و عکس شهدایشان یکسان‌سازی شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته پروژه دهه فجر را شرکت نکردیم تا به پروژه‌های مد نظر و مشکلات روستا‌های بخش برسیم، افزود: دهیاران مهندسین روستا‌ها هستید و امروز شاهد بیشتر توسعه‌ها در روستا‌ها هستیم.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: بیت‌الزهرا حلال مشکلات است و بیشترین مشکلات در این مکان فرهنگی بررسی شد؛ ماه رمضان امسال با سال جدید مقارن شد که باید به موضوع حجاب و روزه‌خواری توجه ویژه کرد.

امام جمعه سرخ‌رود اضافه کرد: باور‌های دینی ما نشات گرفته از مسجد و دین است که باید به آن توجه ویژه شود؛ دهیاران ما در کنار همه مسائل با برگزاری یادواره شهدا همراه هستند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: بابت پدیده عفاف و حجاب از سال‌های گذشته با ورود ماهواره و اینترنت دغدغه ما بود که باید تفکر دینی در بین جوانان و نوجوانان غالب شود.

وی تصریح کرد: دهیاران بنر‌های تبلیغاتی در حوزه عفاف و حجاب باید در سطح روستا‌ها نصب کنند و در محله مهدوی روستا‌ها کار‌های بسیار خوبی انجام شد که موضوع عفاف و حجاب نیز توجه شود.

امام جمعه سرخ‌رود در پایان گفت: شعار سال را در مساجد و معابر نصب کنید؛ باید از خودمان شروع کنیم، باید درد دین داشت و در سطح جامعه فرهنگ‌سازی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار