دعوت بنیاد شهید برای حضور مردم و خانواده ایثارگران در راهپیمایی روز قدس

روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی و همچنین یادآور سلحشوری‌های شهیدان محور مقاومت با ملیت‌های متفاوت، اما هدفی متعالی و مشترک به نام آزادی فلسطین است.
کد خبر: ۵۸۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲ - 13April 2023

دعوت بنیاد شهید برای حضور مردم و خانواده ایثارگران در راهپیمایی روز قدسبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی قدس، با یادآوری رشادت شهدای قدس از ملت ایران به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواست تا با حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس، بار دیگر حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس نماد مقاومت و ایستادگی و همچنین یادآور سلحشوری‌های شهیدان محور مقاومت با ملیت‌های متفاوت، اما هدفی متعالی و مشترک به نام آزادی فلسطین است. از زمان اشغال این سرزمین تا امروز، چه بی‌شمار فلسطینیان از زن و کودک گرفته تا پیر و جوان به شهادت رسیده‌اند و هر کدام اسطوره این سرزمین پُرحماسه‌اند. در کنار این شهیدان انسان‌های بزرگ دیگری همچون شهید «شیخ احمد یاسین»، شهید «سید عباس موسوی»، شهید «فتحی شقاقی»، شهید «عبدالعزیز الرنتیسی»، شهید «عماد مغنیه»، شهید «ابومهدی المهندس» و سید شهدای محور مقاومت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» تا پای جان ایستادند و از آرمان‌های مقدس محور مقاومت پاسداری کردند و امروز تربیت‌یافتگان مکتب‌شان در خط مقدم جبهه‌های حق علیه باطل تا پیروزی سرزمین قدس جانفشانی می‌کنند.

اگرچه روز جهانی قدس با اعلام امام خمینی (ره) جمعه پایان ماه مبارک رمضان نامگذاری شده است، اما مسلمانان از ابتدای این ماه مبارک برای رهایی مردم فلسطین دعا می‌نمایند و چه دعایی زیباتر از بیان مقام معظم رهبری که فرمودند: «باید همان‌طور که شب قدر را تا صبح به بیداری می‌گذرانیم و با دعا و تضرع خود به درگاه الهی، می‌خواهیم که آینده مطلوب برای ما رقم زده شود، روز قدس را و همه این ایام حساس را که لیلةالقدر تاریخ اسلام است، به بیداری و هشیاری بگذرانیم و تا مطلع الفجرِ نجات ملت‌های مسلمان و مخصوصاً ملت شجاع و مظلوم فلسطین، دست از تلاش نکشیم.»

بنیاد شهید و امور ایثارگران از ملت شریف ایران اسلامی به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران دعوت به عمل می‌آورد که با حضور انقلابی خود بار دیگر به ندای رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالحش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) لبیک گفته و حمایت راسخ خود را از مردم رنج کشیده فلسطین اعلام نمایند. به یقین امسال نیز شاهد حماسه‌ای باشکوه و پرشور خواهیم بود و ملت ایران همصدا با مسلمانان جهان و ملت‌های آزاده انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی و دولت‌های استکباری حامی آن اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار