در بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران تأکید شد؛

روز «قدس» صحنه نمایش اتحاد مسلمانان جهان در حمایت از «فلسطین»

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۲۹۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۹ - 13April 2023

راهپیمایی روز «قدس» صحنه نمایش اتحاد و همبستگی مسلمانان جهان در حمایت از «فلسطین»به گزارش دفاع‌پرس از ساری، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز‌های اخیر شدت یافتن ظلم و قساوت دشمن صهیونیست و حمله آنان به مسجد الاقصی موجب برانگیخته شدن احساسات ملت مسلمان شد، علاوه بر آن آتش اختلافات داخلی سبب شده است تا رژیم صهیونیستی روز به روز به نابودی نزدیک‌تر شود و حمله‌ی روز‌های گذشته آنان به مواضع مقاومت و حرمت شکنی قدس شریف و نمازگزاران آن مکان مقدس نشان دهنده آن است که برای دیده نشدن اضمحلال شان از هیچ اقدامی دریغ نخواهند کرد.

بی‌شک آنچه که رژیم اشغالگر قدس در مسجدالاقصی مرتکب شد عدم توجه به ارزش‌های دینی و انسانی است و بار دیگر توحش ذاتی این رژیم نامشروع را در برابر دیدگان افکار عمومی به نمایش گذاشت.

بی‌تردید این جنایت و اقدام شیطانی موجب شعله ور‌تر شدن خشم امت اسلامی علیه رژیم صهیونیستی شده و زمینه محو این رژیم سفاک از کره زمین را فراهم نموده و رژیم اشغالگر قدس را یک گام به زوال و نابودی نزدیک‌تر ساخته است.

مسئله فلسطین یکی از مسائل مهمی است که امروزه در راس همه مسائل دولت‌های اسلامی در مقابل استکبار جهانی قرار دارد و قطعا مقاومت برادران و خواهران فلسطینی پر قدرت‌تر و با ایمان، انگیزه و اراده‌ای متراکم‌تر به زودی نتیجه بخش خواهد بود و با نصرت خداوند متعال فلسطین عزیز آزاد خواهد شد؛ در راه این آرمان بزرگ مسلمانان جهان وظیفه خود می‌دانند تا برای آزادی و نجات مردم فلسطین مجاهدت نموده و از هیچ تلاشی فروگذار ننمایند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن محکوم نمودن جنایت هتک حرمت قدس شریف و برادران و خواهران مسلمان فلسطینی، از جامعه بین المللی و امت واحده اسلامی می‌خواهد که به سکوت و انفعال خود در مقابل جنایات این مستکبرین و سفاکان تاریخ بشریت پایان دهند. همچنین از دولت‌ها و کشور‌های مسلمان دعوت می‌کند تا نسبت به این اقدام شنیع واکنشی درخور و قاطعانه داشته باشند و همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور و معنوی و شرکت در صفوف بهم پیوسته راهپیمایی روز قدس، اتحاد و همبستگی خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین به نمایش گذاشته و بار دیگر تیری بر پیکر ناتوان رژیم صهیونیستی بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار