رئیس دستگاه قضا در جمع خبرنگاران:

لزوم تبیین و افشای جنایات اسرائیل توسط مسلمانان جهان/ اتحاد و انسجام نابودی اسرائیل را به زودی رقم خواهد زد

حجت‌‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: یکی از مسائلی که امروز در جهاد تبیین باید بازگو و تبیین شود موضوع جنایت‌های بیش از ۷۰ ساله این رژیم غاصب است.
کد خبر: ۵۸۳۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲ - 14April 2023

لزوم تبیین و افشای جنایات اسرائیل توسط مسلمانان جهان/ اتحاد و انسجام نابودی اسرائیل را به زودی رقم خواهد زدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «غلامحسین محسنی اژه‌ای» رئیس قوه قضاییه با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره به سکوت جوامع جهانی در برابر جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل بیش از ۷۰ سال است دست به اقدامات جنایتکارانه می‌زند.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای گفت: از وظایف اصلی نه‌  تنها مسلمانان بلکه هر آزاده‌ای است که جنایت‌های این رژیم کودکش را افشا و بازگو کند.

رئیس دستگاه قضا افزود: یکی از مسائلی که امروز در جهاد تبیین باید بازگو و تبیین شود موضوع جنایت‌های بیش از ۷۰ ساله این رژیم غاصب است.

وی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سال‌هاست بر خلاف حقوق بشر و انسانی عمل می‌کند و بیش از چندین دهه است که جنایت‌ها را انجام می‌دهد و بدیهی است کسانی که مدعی دورغین دفاع از حقوق بشر هستند همچون آمریکا و کسانی که خودشان را وام‌دار ثروتمندان اسرائیلی هستند اقدامی انجام دهند.

حجت‌الاسلام‌ محسنی اژه‌ای اضافه کرد: این مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان است که باید علیه این رژیم افشاگری کنند و اقدامات بازدارنده انجام دهند و ان‌شالله این کار به زودی انجام و این رژیم جعلی نابود خواهد شد.

رئیس دستگاه قضا گفت: امروز هر چقدر به جنایت‌های رژیم صهیونیستی افزوده می‌شود مردم پرشورتر در میدان حضور پیدا می‌کنند.

وی اظهار داشت: همه مسلمین جهان‌ باید با اتحاد، وحدت و انسجام برای آزادی قدس شریف تلاش کنند و علیه ظلم و ظالم ایستادگی کنند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار