ورود سیاست به صنعت سرگرمی؛

ژنرال علی روحانی در جدیدترین بازی کامپیوتری

با ساخت بازی کامپیوتری "جستجوی سیاه"، قهرمان این بازی با جستجو در پایگاه‌های اطلاعاتی ثابت می‌کند ایران دراجرای برنامه‌های تروریستی هیچ‌گونه دخالتی نداشته است.
کد خبر: ۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۲ - 09November 2013

ژنرال علی روحانی در جدیدترین بازی کامپیوتری

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، اسپلینتر سل تام کلنسی، فهرستسیاه یک بازی ویدیویی در سبک اکشن مخفیکاری و ششمین بازی از سری اسپلینتر سل است که توسط یوبیسافت تورنتو ساخته و در اوت ۲۰۱۳ توسط یوبیسافت منتشر شد.

داستان فیلم به این شرح است که گروهی مبارز که از حضور نظامیان آمریکایی در کشورهایشان به ستوه آمدهاند برای بیرون راندن نیروهای آمریکایی از کشورشان برنامهای را تحت عنوان فهرست سیاه طراحی میکنند.

درهمین راستا آژانس امنیت ملی آمریکا یکی از مامورین زبده خود به نام "سم فیشر" را فرا میخوانَد و ازاو میخواهد تا با نفوذ به اردوگاه تروریستها واقع در جایی در مرز ایران و عراق، اطلاعات بیشتری درباره این توطئه جمعآوری کند.

نکته قابل توجه این بازی، اتفاق افتادن یکی از مراحل بازی در تهران و در مکان سفارت سابق آمریکاست. سم فیشر برای ورود به سفارتخانه، از یک ژنرال ایرانی به نام "علی روحانی" کمک میگیرد.  

جستجو در پایگاههای اطلاعاتی و راهنماییهای ژنرال روحانی ثابت میکند که ایران دراجرای برنامههای تروریستی هیچگونه دخالتی نداشته است. فیشر سفارت را ترک میکند و پس از تعقیب توسط نیروهای ایرانی، همکارانش او را فراری میدهند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار