معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران:

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی است

پاکدل در دیدار با فرزندان شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، گفت: همه ما باید قدردان باشیم که خداوند توفیق خدمت‌گزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به ما داده است.
کد خبر: ۵۸۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 19April 2023

خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران توفیقی عظیم و الهی استبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «محمود پاکدل» معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دیدار با فرزندان شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ اظهار داشت: همه ما باید قدردان باشیم که خداوند توفیق خدمت‌گزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را به ما داده است.

وی افزود: باتوجه به اینکه ما در بنیاد خادم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هستیم به واسطه حضور این عزیزان بنیاد شهید و امور ایثارگران نهاد مقدسی است که خداوند به همه ما عنایت کرده تا در خدمت این قشر معظم باشیم.

معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران، با اشاره به حدیث قدسی که پیامبر اکرم صلّی الله علیه و آله فرمودند: «و یقول الله عزّوجلّ انا خلیفته فی اهله و من ارضاهم فقد ارضانی و من اسخطهم فقد اسخطنی» اظهار داشت: خداوند می‌فرماید من جانشین شهید در خانواده او هستم، هر کس رضایت آن‌ها را جلب کند، رضایت مرا جلب کرده و هر کس آن‌ها را به خشم آورد مرا به خشم آورده است.

راه‌اندازی پایگاه مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ

اصحاب کریمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ نیز ضمن خیر مقدم به مهمانان در ادامه این مراسم، اظهار داشت: فرزندان شهدای شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ خط مقدم این اداره‌کل را عهده‌دار هستند باتوجه به اینکه این عزیزان هم جامعه هدف هستند هم باید مشکلات و موضوعات خانواده‌های ایثارگران را بررسی و حل کنند.

کریمی تصریح کرد: در یکسالی که گذشت قدم‌های خوبی در اداره‌کل تهران بزرگ برداشته شد که همه این موفقیت‌ها را مدیون زحمات این عزیزان است. ما در اداره‌کل تهران بزرگ ۲۴ فعالیت خارج از برنامه‌های ابلاغی بنیاد را داشتیم که به بهترین شکل انجام شد.

وی افزود: اجرای طرح سپاس، پایش سلامت و ... ازجمله فعالیت‌های مهم این اداره‌کل در طول یکسال گذشته بود که همکاران ما به بهترین شکل ممکن این فعالیت‌ها را به نتیجه رساندند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در ادامه بیان کرد: پایگاه مردمی در بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ راه‌اندازی خواهد شد که حدود ۱۰ هزار نفر در راستای ماموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت جهادی در آن فعالیت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار