تغییرات برنامه «جهان آرا» در سال مهار تورم و رشد تولید

شبکه افق سیما در جهت پشتیبانی رسانه‌ای و آسیب شناسی به منظور تحقق بهتر شعار سال ۱۴۰۲، تغییراتی را در برنامه «جهان آرا» اعمال کرده است.
کد خبر: ۵۸۵۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳ - 24April 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سال ۱۴۰۲ توسط رهبر معظم انقلاب سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری شده است و شبکه افق سیما به همین منظور در برنامه جهان آرا یکی از برنامه‌های پر مخاطب خود که برنامه‌ای سیاسی و گفت‌وگو محور با اجرای امیرحسین ثابتی است، تغییراتی را اعمال کرده و با برگزاری سلسله نشست‌هایی اقتصادی با آسیب شناسی موانع مهر تورم و رشد تولید به تحقق هر چه بیشتر این شعار کمک کند.

حال برنامه جهان آرا در ادامه این نشست‌های اقتصادی، امشب (دوشنبه) ساعت ۲۲:۰۰ میزبان مناظره علمی بین دکتر مسعود درخشان استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی و دکتر موسی غنی نژاد استاد اقتصاد دانشگاه صنعتی شریف با موضوع «تاملی در باب نظام اقتصادی ایران» خواهد بود.

آخرین مناظره و گفت‌وگوی میان دکتر مسعود درخشان و دکتر موسی غنی‌نژاد که بیش از هر نمونۀ پیشین دیگری شهرت یافت؛ مناظره‌ای ناتمام در سال ۱۳۸۷ بود که در فضای اقتصادی آن سال‌ها بسیار برجسته شد و زمینه سلسله مباحثات فراوانی را در بین جامعه اقتصادی کشور فراهم کرد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار