مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی:

اولویت فعالیت‌های کانون برای نوجوانان امیدآفرینی است

منصوری گفت: اولویت فعالیت های کانون برای نوجوانان امیدآفرینی است.
کد خبر: ۵۸۵۵۹۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶ - 27April 2023
اولویت فعالیت های کانون برای نوجوانان امیدآفرینی استبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، «احسان منصوری» مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی پنج شنبه در نشست ادبی دو پنجره با محوریت نقد و بررسی کتاب شعر از نوک خودکار من گل می چکد در مرکز فرهنگی هنری خنجین اراک اظهار داشت: هدایت و مسیر صحیح زندگی از ضرورت‌های مهم امروز زندگی بشریت است و این مسئله در کودکان و نوجوانان از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی افزود: هدایت از مبانی دینی و قرآنی است و لذا محور فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی بر این اساس بنا شده و فعالیت‌های متنوعی در این راستا در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: اجرای فعالیت‌های قرآنی مبتنی بر خلاقیت، نوآوری و مهارت و برگزاری نشست‌های ادبی با حضور الگوهای موفق از مهمترین برنامه‌ها در سالجاری توسط کانون است و هدف این برنامه‌ها معرفی الگوها به نسل جدید است و با فعالیت‌های قرآنی و دینی مبتنی بر ابتکار و خلاقیت سعی می‌کنیم اندیشه‌های قرآنی را برای نسل جدید تبیین کنیم و با نشست‌های ادبی الگوهای موفق را بشناسانیم.
 
منصوری بیان کرد: پر کردن خلاء‌های فرهنگی، الگوسازی و ارتقای خلاقیت‌های قرآنی و جذب استعدادهای برتر به کانون، سازماندهی، شناسایی و تقویت ظرفیت‌های قرآنی مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری از سیاست‌های مهم فعالیت‌ها در کانون است.
 
وی افزود: خوشبختانه ظرفیت مربیان در کانون مسیر را برای حرکت در فعالیت‌های متنوع و اثرگذار باز کرده و اولویت فعالیت‌های کانون برای نوجوانان امیدآفرینی است.
 
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) می‌فرمایند که کانون باید بذر ایمان را در ذهن بچه‌ها بکارد، ما همه تلاش خود را در راستای عملیاتی کردن بیانات رهبری پای کار خواهیم آورد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها