صعود گروه سرود کانون سقای حسین (ع) هرمزگان به مرحله نیمه نهایی مسابقات تلویزیونی نماهنگ

گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی شهرستان میناب به مرحله نیمه نهایی مسابقات تلویزیونی هماهنگ صعود کرد.
کد خبر: ۵۸۶۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ - 30April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) روستای حکمی با سرود «خلیج فارس» به مرحله مقدماتی مسابقات تلویزیونی سرود هماهنگ راه یافت و در این مرحله موفق به کسب پنج رای سبز از هیات داوران و رای کامل شرکت کنندگان در استودیو شد.

گروه سرود کانون فرهنگی هنری سقای حسین(ع) که با پوشش محلی ساحل نشینان هرمزگان در این مرحله شرکت کرده بود، جواز حضور در جمع 18 گروه سرود در مرحله نیمه نهایی این مسابقات را به دست آورد.

امیریل ارجمند (بازیگر، آهنگساز و خواننده)، فلورا سام (بازیگر، نویسنده و کارگردان)، عباس غزالی (بازیگر) و اشکان کمانگری (خواننده) اعضای هیات داوران مرحله مقدماتی بودند که از 30 فروردین سال جاری روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت 22 از شبکه نسیم پخش شد.

مرحله نیمه نهایی مسابقات تلویزیونی سرود هماهنگ ۴۵ روز دیگر با حضور ۱۸ گروه سرود از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برنامه تلویزیونی «همآهنگ» روایتی تازه از سرود و موسیقی با هدف استعدادیابی و ارتقای سطح کیفی تولیدات سرود در کشور است که طرح و پژوهش آن از زمستان سال 1399 و پیش تولید رسمی آن از زمستان 1400 آغاز شده است.

این برنامه که در آن ۱۴هزار کیلومتر سفر زمینی برای معرفی گروه‌های سرود در ۱۰ نقطه ایران تجربه شده، محصولی از موسسه مأوا، به تهیه‌کنندگی سیدمحمدصادق حسینی و کارگردانی مهدیار عقابی است.

طی یک سال و نیم گذشته گروه‌های مختلف سرود در کشور شناسایی و بیش از ۸۰۰ گروه پس از دریافت آثار ارزیابی شدند. پس از این مرحله، گروه‌های برگزیده در سراسر کشور برای مرحله مقدماتی انتخاب و در قالب کارناوال کشوری در چند استان رقابت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها