نشست قرارگاه سازندگی استان فارس با محوریت سپاه فجر فارس برپا شد

جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان فارس برای بررسی مهمترین برنامه‌های اجرایی در راستای خدمت رسانی هدفمند و موثر به محرومین و مناطق محروم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۶۱۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ - 30April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، جلسه قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی استان فارس برای بررسی مهمترین برنامه‌های اجرایی در راستای خدمت رسانی هدفمند و موثر به محرومین و مناطق محروم در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

در این جلسه که با موضوع بررسی اولویت‌های اجرایی قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی استان فارس در حوزه عمرانی در سال 1402 برپا شد محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس، محمود رضایی معاون امور هماهنگی عمرانی استانداری، اسماعیل قزل سفلی رئیس سازمان بسیج سازندگی و برخی از مدیران کل ادارات و سازمان‌های استان حضور داشتند.

در این نشست بر تشکیل ستاد پشتیبانی از فعالیت های محرومیت زدایی گروه های جهادی، در اختیار قرار دادن ظرفیت های فنی و عمرانی (ماشین آلات، ادوات و تجهیزات خودرویی در اختیار دستگاه های دولتی) به گروه‌های جهادی برای اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در سطح استان، تامین مالی برای تهیه بنه تدارکاتی و تجهیزاتی برای پشتیبانی از فعالیت های محرومیت زدایی عمرانی گروه های جهادی و ... تاکید شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار