رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

دشمنان با سد محکم ارتش مواجه هستند

حجت‌الاسلام محمدحسنی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران از مصادیق روشن نفوذناپذیری و بنیان مرصوص است؛ به همین دلیل دشمنان با سد محکم ارتش مواجه هستند.
کد خبر: ۵۸۶۳۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷ - 02May 2023

حجت‌الاسلام محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه گروه پدافند هوایی خنداب اظهار داشت: ارتش اسلام از نظر اقتدار و استحکام باید به شکلی بهم پیوسته و محکم باشد که هیچ‌چیز در آن رسوخ نکند و به نصرت الهی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مصادیق روشن نفوذناپذیری و بنیان مرصوص است؛ به همین دلیل دشمنان با سد محکم ارتش روبه‌رو هستند.

حجت‌الاسلام محمدحسنی ادامه داد: ملت ما به خاطر وجود چنین ارتشی احساس افتخار و سربلندی می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: آموزش‌های نظامی یکی از عواملی است که باعث می‌شود تا ارتش به سد محکم و بنیانی مرصوص تبدیل شود. این آموزش‌های نظامی باید بسیار جدی گرفته و هر نظامی در این امر باید تبدیل به مجتهد شود.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که ارتش را تبدیل به سدی محکم و بنیانی مرصوص می‌کند، دانش و آموزش‌های به‌روز است. باید پیوسته آموزش نظامی را جدی گرفته و آن را به‌روز کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی اظهار داشت: کارکنان وظیفه وقتی وارد شرایط خدمت می‌شوند باید به شکلی آموزش ببیند تا زمانی که نیاز شد، آن‍ها توان و دانش لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به نقش اعتقادات عنوان کرد: ممکن است کشوری تجهیزات به‌روزی داشته باشد، اما از عقیده عمیقی برای ایستادگی برخوردار نباشد و در نتیجه با وجود تجهیزات به‌روز شکست بخورد؛ مانند ارتش اسرائیل که اکنون یک ارتش به‌روز در دنیا شناخته می‌شود، اما نیرو‌های مقاومت نفس این ارتش را گرفته‌اند؛ این به دلیل زمینه‌های اعتقاداتی نیرو‌های مقاومت است که در ارتش اسرائیل وجود ندارد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: جبهه‌هایی که از لحاظ عقیدتی قوی‌تر هستند، استحکام بیشتری دارند و اینجاست که اهمیت عقیدتی سیاسی مشخص می‌شود تا برنامه‌هایش زمینه‌ساز این اتفاق شود. در کنار این موضوعات برای داشتن یک ارتش با شرایط بنیان مرصوص باید در زمینه موضوعات حفاظتی نیز پرتلاش و منسجم عمل کنیم و راه هرگونه تقرب دشمن را به سوی خود سد کنیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها